PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

開騷講「滾」笑爆肚 未必個個男人都去滾!

2013/06/10 08:41:44 網誌分類: 娛樂
10 Jun

        森美要滾,聽落就知得啖笑,自嘲窩囊宅男卻跑出來嗌「要滾」,確實夠弔詭,「男人去滾就好似講鬼故咁,一聚埋就會講,佢哋未必真係有撞鬼,亦未必個個想撞鬼,但個個都話自己有撞過鬼㗎。」話題確係夠吸引,至少你會有興趣埋位笑吓。說港人怨氣重,森美便將所見的謬論化成笑話,與眾同樂,「都係想大家開心吓啫,現仍努力修改劇本,想講多點生活趣事,你睇陳山聰分手唔分手都講咁耐,許志安同鄭秀文究竟係一齊定唔一齊呢?事情日日變,劇本日日改!」其實娛樂新聞得啖笑,森美又何須太認真?計我話,埋位即興玩爆肚先最開心,因為夠真。
   
        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        撰文:彭燕燕
        協力:袁東亮

        本以為《森美要滾》會是少少鹹多多趣的,原來「滾」是指火滾,「唔知點解香港人好火滾,少少事都會好嬲發脾氣,怨氣太重,個騷係想大家開心笑吓,講吓生活趣事、娛圈八卦、社會民生,香港人對『滾』都好有情意結,男人對這話題就好似講鬼故咁,圍埋就會講,但未必個個都真係有撞鬼,所以我覺得那套《飛虎出征》會啱香港人睇。」將謬論當笑話,讓你我入場瘋狂笑餐飽才是正道,難不成你想付費入場聽怨曲?有時做人真可一笑置之,何須執着。

        facebook出征

        TalkShow話題最緊要夠精,森美坦言日日改劇本,務求做到最好,「玩了十年舞台劇,係Paco鼓勵我開TalkShow,《金牌司儀》後有《情聖》,今年再來個《森美要滾》,度劇本好大壓力,始終TalkShow唔同舞台劇,唔再係一班人上,亦唔同歌手開騷,歌手開騷首歌好唔好聽大家一早知,自己的歌唔好聽咪唱人哋啲歌,但TalkShow唔可以講人哋啲Gag,你睇陳山聰分手復合又分手,都唔知幾時至真,又或者許志安鄭秀文咁,究竟係一齊定唔一齊先?事情日日變,劇本日日改,會有一段講facebook出征,香港人生活跟facebook很密切的,我成日擔心自己講嘢唔夠好笑,上次直頭唔敢綵排,今次想通了,想把自己的性格放在Show上,建立自己的形象。」森美講嘢唔好笑?扭開收音機自己聽吓就知。堅持把家庭生活低調處理的森美坦言,這次會把家中逸事趣聞公諸同好,「上次有分享求婚過程,今次會講吓自己對仔女的感受,近年開始減少工作多陪家人,有次太太同我講個仔游到一個直池,我即刻走去睇,見到個仔真係游到,那刻好感動,之後又見證到個仔識踩單車,真的很享受那個過程,但個仔認定係媽咪教踩單車的,因為踩成功那次係媽咪推佢,喂,頭七次我推你的,點會係媽咪教你?所以今次到個女學踩單車,我點都要自己教,呢啲嘢記一世㗎!」

        擺對腳上枱玩

        乜都夠膽玩,森美構思TalkShowposter時,找女模借出修長美腿拍攝,就食正早前被指患有「戀足癖」的Gimmick,「做男藝人我都算窩囊,屬於森美那棵愛情樹沒有枝節的,緋聞永遠都拉不上我,魯芬都冇個,好在家下叫做有對腳,初構思係要對腳分開V字的,但最終因為太性感,決定將對腳放在側邊,好似大提琴咁,好優雅,我唔介意再攞『戀足』出嚟講,都係一個話題啫,有聽我節目的都知我係咩人。」咁不如單刀直入,森美究竟係咪真係鍾意睇腳?「女仔身材是這世上最美的,神造出最美的一件事,腳係最容易見到的,女性對腳係好吸引,有人話男人年紀愈大愈睇得低,我諗我可能嗰頭近,所以會鍾意。」一招四両撥千斤,大家笑吓就算。
             
 
《森美要滾》p /p  日期:7月20日至23日p /p  時間:8:15 pmp /p  地點:灣仔伊利沙伯體育館
《森美要滾》
日期:7月20日至23日
時間:8:15 pm
地點:灣仔伊利沙伯體育館
■森美笑言是緋聞絕緣體,「記得那時跟Stephy拍戲,Paco話夾吓飲嘢畀人影,但就無人信有嘢,反而方力申就得咗!」
■森美笑言是緋聞絕緣體,「記得那時跟Stephy拍戲,Paco話夾吓飲嘢畀人影,但就無人信有嘢,反而方力申就得咗!」
■最初要擘開腳拍攝,森美坦言很尷尬,「我打趣咁同個女仔講『唔好意思,陳太,我現在幫你做檢查!』後來決定唔好太性感,先改放側邊扮大提琴。」
■最初要擘開腳拍攝,森美坦言很尷尬,「我打趣咁同個女仔講『唔好意思,陳太,我現在幫你做檢查!』後來決定唔好太性感,先改放側邊扮大提琴。」
 
■森美喺Talk Show上會講吓Sammi(中)同安仔(右)嘅戀情。
■森美喺Talk Show上會講吓Sammi(中)同安仔(右)嘅戀情。
回應 (2)
我要發表
2013/06/13 22:11:00 回覆

今日打電話去3寬頻,相消30天後到期的合約,在音頻電話中找了10多分鐘才找到有人接電,更需再轉換另一人同小弟通話,原來是3寛頻取消服務是這樣的,
先至電找到有要求取消表格,它們除此沒有其他方法,3寛頻會一星寄出表格,客戶收到後寄回,它們收到後跟據郵chop為記的1個月後才幫客戶取消。
大家注意

3HK初初用都OK, 但近排經常斷線,上個月有人打黎叫我續約,有話可能會搬,仲問過佢地,佢地話可以提供一次免費搬,好彩問多句如果無覆蓋點算,'原來 大埔中心 係無覆蓋',佢地話重覆蓋就要比埋兩年合約餘下的費用,所以無同佢地續約;但佢地無提過取消原來咁煩,所以一開始就用 '' 來形容 3,唔係用 '',呢D公司只能用 ''黎形容,因為為左賺錢就無晒人性。

 

佢地總部在 青衣,但 sorry,就算小弟上佢地 青衣總部佢地都唔倒終止合約 (合約完結期後),比埋傳真亦唔得,一定只能由佢地郵寄一套兩份的取消合同表,我們填好郵寄比佢地,佢地按郵 chop 日期計 30天後才能取消,(怕佢收到話收唔倒,就要寄掛號)真係問你死未!簡直係 ''

早几日填了張更改合約表,上面寫住取消合約,今日有人打電話比我問何解取消合約,我話要搬屋,佢地好闗心咁問搬去邊,然后我求其話大埔中心,因为我知佢地無覆蓋,佢地查過后話取消都是要打另一个電話,又係要郵寄表格至能取消,呢間3真係差到呢,只能用一個 字形容!

 

 

PACO名人會
PACO名人會 2013/06/10 12:35:55 回覆
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.