洗銀

2013/06/26 20:35:22 網誌分類: 嗜好
26 Jun

廿幾年前既時候, 會跟D屋企人去金鋪睇野... 唔記得係婆婆買野, 定係爸媽買野, 每一次間野都送條銀手鏈俾我。

不過十幾年前就唔多送啦, 最後只送左銀戒指。間鋪仲要執埋...

見到D銀手鏈就有種感覺, 係「想起婆婆」既感覺。

以前婆婆對手有D銀鐲、玉鐲, 成日會發出聲響...

前排我執野搵返D銀金鏈, 突然好想洗乾淨D鏈, 拎出黎戴。雖然我已唔係細路女, 中女應該戴有品牌既鏈, 但難得我對手夠幼, 果D咁粗既品牌既鏈唔係我杯茶囉。

係信念...

見到以前D鏈, 回想以前小學時開心既自己... 我想開心, 所以再戴返。用牙膏同眼鏡布抹過, 乾淨好多, 就咁睇唔覺係舊既。

但嚮火車上見到有個女仔戴銀手鏈, 佢條鏈確係閃D... 我自己其中有條鏈比較難洗乾淨, 可能以前D銀有雜質啦, 不過有古雅味道。

銀鏈上既鐺鐺聲, 可能會嘈到其他人, 但我唔理。鐺鐺, 就好似夢想... 我仍然掛住- 夢想。

燒餅買左藍威寶俾我洗D鏈, 唔知藍威寶會唔會傷到D銀呢? 大家試過未? 藍威寶D味攻唔攻鼻架? 我只知自己頂唔順漂白水, 離遠就頂唔順, 所以等燒餅幫我開樽野, 等佢幫我洗

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..