凍感之都反擊隊

2013/11/06 14:23:11 網誌分類: 健康
06 Nov

大家有睇我BLOG都知我有冷氣病同鼻敏感、皮膚敏感... 有冷氣既地方, 會頭赤、留鼻水, 仲成日眼乾、眼睏, 凍得濟有時仲神志唔係咁清醒{#icons_cat5}

大家亦知我個胃有問題。我寒底架, 個胃更加唔凍得, 所以我加入左FACEBOOK既「凍感之都反擊隊」群組。

雖然只係{#icons_girl3}小市民之間成立既互助組織, 需要靠一D環保或者其他團體力量, 但人多D既話, 對D冷氣勁凍既交通公具/ 公共場所施壓, 總好過得一兩丁友俾投訴信佢地丫。

暫時兩大忠旨係 ( 1) 為左環保, 要求溫度唔可以低於25.5

(2) 為左健康, 要求溫度唔可以低於25.5{#icons_girl1}

 

而呢個群組會透過/ 借助團體透過問卷、簽名等活動, 向營運公共交通公具及場所既人施壓。

無論你係關注環保, 定係關注健康, 如果你屋企既{#icons_dog9}小朋友同長者成日出入冷氣場所會凍、唔舒服, 甚至病埋, 請參加呢個GROUP, 一齊努力改變現狀。如果你就係受害者, 更加要企出黎! 呢個絕對係網上既小市民組織, {#icons_dog10}你唔使講野, 只需要打字; 你唔使露面, 只需要加入。嚮個GROUP, 你可以寫你既心底話, 例如: 「次次坐火車都會凍到肚痛」/ 「一入商場就會頭痛」... 只要多D人, 寫多幾句, 更多人將心底話講出黎, 民情既力量可以好大架!

請支持!{#icons_cat8}

大家可以睇馮媽媽個BLOG:

http://blogcity.me/blog/reply_blog_express.asp?f=VQGX84HL0C239932&id=593213

佢呢度講左點解要成立個GROUP, 但因為技術上既問題, 你要LOGIN先搵到個GROUP...

回應 (2)
我要發表
小女子
小女子 2013/11/09 15:53:17 回覆

支持。由其是MTR以為入到殮房。

2013/11/06 14:32:42 回覆

大家又可以ADD馮媽媽:

mrsfung2013@gmail.com

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..