KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

大國崛起

2007/10/05 00:12:56 網誌分類: 旅遊
05 Oct

 

 

今次去西葡除了學咗幾句西班牙語同葡萄牙話吹吹水之外, 意外收穫竟是一次重温西葡两國崛起的歷史o

 

有一段時期此两國大把殖民地, 澳鬥就是最近我們的一處, 而葡萄牙語竟是除了中文, 英文, 世界上第三種最多人講的語言o(你知唔知 噏迫加度, 鏡加打, 殺巴度, 講乜??疴啦?伴D呀?又講乜??)

 

原來當年西方, 被回教人阻碍了陸路商貿, 印度的香料, 貴價物品, 很困難才運到西方o只能沿海岸去印度, 但其中有一皇子(亨利王子)想出了緯度航行法, 只要沿着一定的緯度航行, 就可到地球另一边(即印度o)一個如此簡單﹝通常D嘢一明咗, 就一字咁淺了o﹞的意念, 就令哥倫布發現了新大陸, 也令殖民主義興起, 影响深遠o

 

當我地達了葡萄牙最西面大石角o眼看大西洋一望無際, 就知先行者的胆色o(航海家, 要有好多天文地理知識, 又要好夠胆至得嫁!)所以我也用十歐元買佐張証書, 証明我都泥過o

 

西葡两國最威之時, 就係靠航海四圍搵著數, 靠打靠搶, 成了十五十六世紀的強國o但今次黄SIR去到, 見到D西葡人都冇乜料到了, D人多數慢半拍, 又多扒手, 最勁就睇足球而已o尤其是葡萄牙o無料到o得一千万人口吧了o(細國而已!)

 

當你旅遊完, 你就知中國人真係冇乜嘢𣎴及呢班友矣!剩係香港都就泥有一千万啦!物價平過佢, 建築先進過佢, 真係勁好多嫁!

 

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?