KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

人在旅途

2007/10/05 14:09:46 網誌分類: 旅遊
05 Oct

 

 

今次西葡之旅的持色是每日坐很多長程車, 而坐車的時間除了睡覺, 就是聽領隊沿途講解歷史, 介紹風土人情, 趣聞o(所以領隊很重耍, 今次翠明假期的SIMON劉先生絕對專業和有經驗, 令我得益良多, 是我歷年参加旅行團所遇到的, 至好的一個, 真是幸運!)另一樣感受至深的是, 這個世界真的很大, 而自已真的很渺少, 能夠快快樂樂結伴同行去玩, 真是上天莫大的恩賜, 只要任何一方面出了小小問題, 根本就玩不下去!

 

例如旅遊車的司機呀, 領隊呀, 交通工具, 旅店的服務呀, 團友呀, 小小問題, 就令人十分不便!(其實人生的際遇, 根本防不勝防, 全是運氣!)

 

例如今次團友中, 有一對夫婦, 男的有小小似馬德鍾, 女的有小小似星姐仔, 可能仲係有小小錢啩, 成身名牌果隻, 亦可能两人被人竉慣啩!𣎴知此對夫婦是否第一次參加旅行團,還是以為別人會奉承佢地o 第一日已令人覺得此两人根本旁若無人o(不懂得禮讓, 及不懂與人溝通, 個女人嗲老公, 嗲到骨痺果隻!行又爭先, 影相又爭先, 食又霸住枱面𥖁水(本來全枱人用), 不識同人分享, 事事克人憎到極!全團只有佢地, 其中一件行李唔見咗, 累人等佢地辦手續o)

 

結果就是一到埋位食飯, 冇人願意坐埋佢度, 人人鷄飛狗走!冇人同佢玩,得佢兩公婆自已爛威! 你話死唔死?結果到了第五六日, 兩公婆才開始放下身段, 同人溝通吓, 拉吓俾人行, 又唔敢再爭先恐後o試圖及企圖同人重建關係, 但人人看在眼中, 已是十分好笑矣!(其實在我們當中大把此類人物, 克人憎而不自覺也!)與人如果相處, 真是一大學問, 處理不善, 就根本玩𣎴下去!

 

返到香港, 第一日返陳耀星粵曲班, 已發覺坐位咁小事, 都有人發大泥搞矣!玩得两玩, 似乎又會係唔好玩果隻, 睇吓點!成班人, 實有D低智聯嫌三嫌四, 你唱大声D, 學快D, 熱心D都會有問題嫁!

 

玩都係好有學問嫁!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?