KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

風光明媚

2007/10/06 05:04:19 網誌分類: 旅遊
06 Oct

 

 

西葡之旅, 一路風光明媚, 每個景點都有歷史, 宗教, 文化觀賞價值, 加上導遊舌燦蓮花, 很有看頭o

 

例如天主教歌德式建築, 因為要人入內產生崇敬心理, 起得樓底特別高, 又要冇柱在其中, 所以一定要外加龍骨支撐, 成了此等建築物的外觀特色o而回教徒的建築一看便知, 設計用色全部不同, 其中羅馬人所建的引水道, 真奇特也o(我整理好會放上blog上相簿給大家欣賞!)

 

每個民族都有文化, 思想, 藝術的特色o例如西班牙文學創作人物唐吉柯德先生就成了景點之一o(唐先生輿風車大戰乃其中很好笑的一塲鬧劇!)我會找本譯本讀吓, 睇吓, 學吓, 點解咁勁!(導遊SIMON介紹得很有趣!)

 

至於歷史名城, 不外乎皇宮呀, 古城呀之類, 很有西班牙特色, 西班牙人的設計,也很值得一看o

 

其中舞蹈, 費明高西班牙國技, 真係唔睇唔得, 四十五元歐羅入場費, 個半小時, 全無冷塲, 真係神乎其技, 足部節拍明快, 手部加搖板, 得得声很有特色!後面有两個人唱, 加上两個結他, 已經是很有睇頭, 不枉此行也!黄SIR都學咗幾嘢!誥李!誥李!遲D去舞塲表演, 一定殺食!

 

西葡在歷史上以航海事業聞名, 所以很多景點都同航海家有關, 如哥倫布呀, 麥哲倫呀, 亨利王子呀, 都很有名o就係多得呢班友, 而家隔離埠至有賭塲咋!

 

未曾去過西葡, 倒也是值得一遊的o

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?