KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

厠所奇聞

2007/10/06 13:19:40 網誌分類: 旅遊
06 Oct

 

 

旅行團每到一處景點, 例牌先安排大家去廁所方便方便, 現在大部份廁所, 都是免費方便遊客的了, 但依然有小部份趁火打刼(收費也!)o

 

領隊SIMON見多識廣 真係廁所學問一流 边間乾淨, 边間冇咁臭, 都有研究, 揾埋資料來方便大家o據佢話有一種公廁亭 入錢入去果隻 只能玩三分鐘 一超時, 就自動彈開, 一時不察, 就會 十分搞笑!

 

另外有隻仲搞笑,  入便空空洞,  第一次入內解决完,  再關就自動洒水o據SIMON 曾經有D團友唔記得帶廁紙, 開小小攞紙, 再搞, 結果全身濕晒, 冲完涼先出番泥, 都幾好笑o

 

SIR就親身試過, 大大, 眼前一黑, 冇晒燈!原來係時間制, D知識都俾佢玩死!

 

又試過係口個公仔, 獨立泥睇, 都分唔倒男定女(藝術創作!)o黄SIRD入錯女廁!俾個西班牙師奶指點我, 真瘀皮也!

 

能夠解決大小二便, 真是大大的方便也!

 

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?