KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

在家千日好

2007/10/06 21:21:23 網誌分類: 旅遊
06 Oct

 

 

俗語有云, 在家千日好, 出外半朝難o

 

去旅行, 日日提心吊膽, 驚乜?驚D証件漏低在酒店啦, 帶出街又驚遇扒手啦, 放在袋中又驚連袋都被人搶埋啦o唉!唯有用個掛在胸前的掛袋將証件放好, 貼身收藏!但咁一泥就好唔舒服, 好似有個護心鏡咁, 行到出汗, 底衫濕佐就更難頂!你話係咪出外半朝難o

 

日日防扒手, 防賊, 己是習以為常, 加上坐車, 舟車勞頓, 真係小D體力都不能勝任也o跟住肥仔領隊一話, 今次行皇宮, 起碼要两個鐘, 唉! 真係想死也, 其實有乜咁好睇, 最頂癮D後宮佳麗都死鬼晒啦, D寶物連影相都唔俾, 睇乜都吖!行成两個鐘, 又冇得坐(驚D古物椅斕渦!)你話死唔死!唔行又唔得!苦差也!(去賭塲吖!十個鐘都嫌少呀!都唔知D行程點設計?)

 

一唔係晨早去行公園, 影花影樹, 边有咁好閒情吖, 返上旅遊車嘆冷氣好過啦!最惨情見老妻猛買D旅遊垃圾!(明信片呀, 紀念品呀, 小飾物呀!一番到香港放埋, 就永不超生, 睇之無用, 棄之可惜o)但人人樂此不疲!其中最傷係有個黄太!唉!黄SIR真苦命也!(不過唔買旅遊垃圾, 去到景點影完相, 都唔知做乜?)

 

衣食住行, 都𣎴及在家舒服, 真係攞苦泥辛, 人係咁賤格, 玩完返泥, 才知真係在家千日好也, 要等D痛苦記憶消失, 先會再去囉!

回應 (1)
我要發表
2007/10/06 21:33:26 回覆
哈!真的心與身同感受。
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?