KC blog 主
KC blog 主
KC blog 主

旅遊奇譚(二)

2007/10/09 04:34:15 網誌分類: 旅遊
09 Oct

 

 

旅遊團的導遊(或叫領隊)帶着一團人出去玩, 而各圄友又係佢衣食父母, 得罪𣎴得, 於是往往就各出奇謀,希望能大家合作完成一次成功的旅程o

 

D好橋D, 就大家玩得開心D, D唔識做, 就大家反晒面o有D團友不守時,人人等佢等到嬲, 話極都唔聽, 唔等又唔得o結果有D領隊咪等佢地到時, 叫全團人鼓掌, 等佢地知衰o有次有個領隊特登帶咗D團友去第二處, 然後再返泥接佢, , 嚇死佢班遲到鬼!(以為買甩佢地!)大快人心!

 

今次黄SIR去西葡, 有日参觀古城, 領隊SIMON就話有位老前輩講(唔關佢事!)呢處曾經有位團友迷失咗, 揾唔番, 在八年後再遇番, 己经在古城結婚生子矣!(黄SIR梗知佢吹水呃人啦!)不過如此一來, 大家就規規矩矩唔敢亂走矣!

 

又有一次旅行, 個領隊大講今晚住果間酒店有鬼, 有團人試過在房中的鏡, 睇倒果個唔係自己(好得人驚!), 於是有四個細路女話, 四人同房至敢瞓o(咁一來, 又省咗一間房錢了, 幾好橋!)

 

旅行真係好多趣事, 單身男女就更加多奇遇, SIR後生時都好鬼鍾意旅行, 識吓人, 吹吓水, 真係好頂癮嫁!

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

萬大有商量
萬大有商量 2020/07/13

歡迎回歸

萬大有商量
萬大有商量 2018/09/04

把你facebook的文章搬來這裏, 讓大家一同懷舊吧

2018/08/08

我暫保持觀望!

383383
383383 2018/08/07

無見咁耐,去左邊度玩?