陸羽仁
陸羽仁
陸羽仁

美元之危

2014/10/06 08:51:00 網誌分類: 經濟
06 Oct

香港佔中危局未解,上周五挾淡倉,大幅反彈,如今局面好似稍靜,個市可以繼續彈,但可以說「機中有危」,小心一到清場時,局面就變。

美股似港股,狂挾淡倉,絕地反攻。美股上周連跌四日後,周五也借利好經濟數據勁彈超過1%。杜指收復萬七點大關,全日上升209點,收報17010點;標普500指數漲22點至1968點;納指升45點至4476點。美股全個星期,仍然見紅,杜指跌0.6%,標普500指數及納指挫0.8%

就業數據好是挾倉關鍵,美國9月非農就業人數增加24.8萬人,好過市場預期的22萬,並且將上月的非農就業人數上調至18萬,失業率則下降至5.9%,創了6年新低,係2008年以來首次跌破6%關口。

美國就業市場靚仔,投資者最關心嘅係聯儲局會否提前加息。Meridian Equity Partners高級常務理事科皮納(Jonathan Corpina)認為,昨日的數據未有強勁到聯儲局改變加息計劃的地步,巴克萊銀行則預計聯儲局會在明年6月加息,如果勞動市場加速改善,繼續好過聯儲局的預期,聯儲局最早或於明年3月加息。聯儲局幾時加息,人言言殊,但提前與否,相差約3個月,其實分別有限。所以市場對這些言論的反應已經不大。

而我覺得美元的持續強勢,更係值得包括香港的投資者關注的地方。美國就業數據公布後,歐元兌美元跌至20129月來的最低的1.2518美元兌1歐元,最新報1.2508美元,兌日圓升至兩日高位109.62日元;兌英鎊升上去年11月新高1.6美元,這也是我覺得市場有些變味的主要原因。

 美元兌多隻主要貨幣的匯率已經連續上升了11個星期。上升的動力來自多方面結合,當中包括美國經濟轉強、外國經濟轉弱、聯儲局對貨幣政策態度轉向比較「鷹派」、美股表現強勁不衰等等,而更重要嘅係以上這些因素,未見有逆轉的跡象,預示美元強勢持續。

 另一個支撐美元強勢嘅係地緣政治局勢日漸緊張,中東開火、烏克蘭停唔到火、歐洲國家獨立浪潮捲起,最近更加多個香港佔中。全球動蕩處處,美元成為主要避難所。美元強,對美國人而言,係好消息,特別係年近歲晚,又到銷售旺季,進口商品可以便宜一些,加上能源價格下跌,例如汽油,又會壓住通脹。

 不過,如果美元轉強,特別係速度快、幅度大,對於自金融海嘯以來,依靠大量平價美元支撐起的全球經濟,將係一個災難。先講慣咗洗腳唔抹腳、經濟搞極都唔掂嘅歐元區國家,例如希臘、葡萄牙。呢幾年,全靠弱美元,加上熱錢泛濫,才能大幅推低資金借貸成本,勉強渡過債務危機。例如去年,葡萄牙嘅10年期國債息率便由6.8厘大幅下跌到3.1厘。歐洲經濟繼續無改善,歐元轉弱,推進一步推高美元,借貸成本又再飆升,當年仍未解決的歐債危險,又將上演。

 至於新興市場國家,尤其是那些不從事金融改革、沒有競爭力的國家,之前好似好得,其實全靠借入熱錢頂住經濟。摩根士丹利表示,在過去10年,亞洲新興國家的總外債由3千億美元大幅跳升超過8倍至2.5萬億美元,當中大部份都係平價美元。全球跨國界的銀行貸款總額由4萬億美元跳至到10萬億美元,也有7萬億係美元。這個總數還未計入債券。據國基會(IMF)統計,單係聯儲局嘅量買債行動(QE),推了5千億美元到新興市場。無QE,就無呢筆錢流入。

 依家美國經濟得、股市掂,美元強、利息升,資金將回流到美國搵食,再加一個聯儲局停止印新鈔票,擔心會出現信貸緊縮(credit crunch)。去年年中時曾經出現嘅新興市場經濟股市大災難,其實只係聯儲局宣布將會停止QE3的「片頭」(preview),隨住美元繼續上揚--利息及匯率不斷提高,新興市場經濟大地震的正場,才正式上演。到時中港股市勢必受到影響,大家執生。

 陸羽仁

回應 (100)
我要發表
陸羽仁
陸羽仁 2014/10/07 11:07:23 回覆

陸羽仁覆網友

Karl26:短炒捕捉短期波動,長少少的一年捉一個浪走勢便可,唔使次次買。佔中能否和平解決,是一個五五波的因素,咁對睇長的投資者就係太大風險。未有貨,唔使太急入,睇定啲佔中點樣都未遲,真係要買都宜小注。遲買未必平啲,可能貴啲,但風險少啲。

但換一個角度,有貨也不一定急急清,睇你個倉貨多唔多,特別係炒貨多唔多,若然成手貨,當中有不少有錢賺的貴貨炒貨,何妨趁反彈時沽啲貨減吓倉,以控制風險。

吾識炒: 而家係一半機會打到嚟,唔一定,無人敢包。我的建議主要係如何控制一半機會出事的風險,若你貨少,又主要係長線貨,又唔使急急腳沽,萬一衰咗收下息都無壞。

 

你個倉輸多的可以不郁,質素較好的也可以不郁,若想減倉郁減中廣核和儀征,價較高,希望若你沽完佢地再升唔好媽我。

2014/10/07 10:40:12 回覆

陸sir, 早

想問一下405, 上星期五見到它是$3.96, 但無入貨, 一來因怕佔中的發展, 二來見就來加息,所以怕收租股會下跌. 

但今天已見它企穩約$3.75. 如下次見到4.5下回至$3.7以下, 是否應入貨? 買它是因為它息高和穩陣, 但怕加息對它影響深遠. 

 

另外, 請問2357(中航科工), 見它價位已上升了一些日子, 是否不應高追?我之前想買它,但見它衝破$5就不斷上, 所以不敢入. 

 

謝謝指導

2014/10/07 10:20:39 回覆

陸sir早晨,

昨日見到你答 little mo的感覺係有錢賺就要走, 平手都要離埸, 有打到黎的山雨欲來感覺, 唔知我有冇feel錯呢? 多謝陸sir你叫我地小心風險~

我都想請教一下陸sir我以下的組合可以如何處理

1.酷派@2.32, 8%倉

2.金活醫藥@2.79, 4%倉

3.暢捷通@15.54, 14%倉, 我唔知點解USB不停吸, 吸到已經2成多...

4.康達環保@3.66, 14%倉

5.中石化@7.37, 24%倉

6.儀征化纖@3.83, 6%倉

7. 中廣核美亞@1.71, 7%倉

另有405@3.952822@9.4以作收息之用, 希望陸sir指教,謝謝!

 

2014/10/07 09:33:02 回覆

呀銀: 有時袋住先都岩既...  {#iconb_625}

2014/10/07 09:27:38 回覆

沽空三子之一動物兄已能買半間瘋山了.... {#iconb_256}

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/10/07 09:14:29 回覆

用2球買165呎...... {#iconb_256}

2014/10/07 09:05:34 回覆

陸老師早晨:


我係一位中線投資者. 最近讀了你對近期股事的看法(佔中對股市不利, 強美元,美國收水和加息對新興市場也是不利)後, 有些疑問, 想請問美國似乎會在明年三至六月加息,如果佔中真能在短時間內和平解決, 現在應否入市作幾個月至半年的投資呢? 還是再等股市再跌多些才買? 謝謝!

animal666
animal666 2014/10/07 05:14:03 回覆

拆局
2014年10月07日

  「佔中」行動係假期一度好緊張,尤其係學聯包圍政府總部當晚,大家都好驚警方會出動橡膠子彈鎮壓,好彩當晚不少中立人士出來疏導班學生哥情緒,包括兩大校長,結果有驚無險。過去兩日,社會情緒對係咪繼續佔領多區鬧市意見分歧,佔中陣營略為讓步,加上美國就業數據理想,上周五杜瓊斯指數勁升208點,港股先跌後升,收復250天牛熊分界線(23172點)收市。

  清場有滬港通都唔掂

  成個社會焦點落係佔中運動,投資市場都唔例外,昨日我上港台講起佔中因素,呢度不妨講多兩句拆吓局。呢次爆發的街頭抗爭,至今已經超過一個星期,?家大家估緊點收科,照牌面睇,不出兩個結局,一係示威群眾和平散去,危機暫時解決,未來再視乎政治局勢決定,咁個市就會反彈,發生呢個情況機會暫時當係五成啦;另一個就係清場,呢個情況出現都有不同手法,一個係有秩序和平清場,無人受傷,一個就係武力清場,做成好大震盪,個市難逃大插。

  除政局以外,都有好多人關心若然要清場,咁中央會唔會叫停滬港通呢?呢樣我估同清場手法有好大關係,如果佔中傾唔掂數,要有秩序清場收科,因為唔知示威人士會唔會再嚟,阿爺好大機會做嘢,咁自由行,以至滬港通自然好大機會出招叫停;不過,萬一清場過程要硬手進行,搞出死傷兼國際嘩然,成個社會散晒,阿爺反而可能會繼續推滬港通,作為挺港措施。但係到時就算有滬港通,個市醫番都晒藥費矣。

  按照呢個分析,重點唔係有無滬港通咁簡單,而係街頭抗爭究竟點樣收科。如果示威人士見好即收,中央對港政策大致不變,咁當然係上上大吉;換轉嚟講,若然係清場收尾,咁有無滬港通,個市都係手尾長,差別只係大衰抑或小衰而已!

  個市炒反彈,恒生指數收報23315點,升番250點;國企指數收報10409點,升61點,成交由上周五的962億元,縮減至725.7億元,暫時個市仲要睇佔中發展,唔能夠太樂觀住。

  藍籌股雖然普遍回勇,但論勢仲係軍工股呢排較好。憧憬四中全會政策出台對軍工股有利,相關股份受追捧。中航工業國際(232) 股價及相關新聞 升7.60%,造0.85元;中航科工(2357) 股價及相關新聞 彈4.19%,報5.97元;航天控股(031) 股價及相關新聞 亦升6.42%,收報1.16元;中國航天萬源(1185) 股價及相關新聞 漲3.09%,報1元。

  香港電視(1137) 股價及相關新聞 11月中將以OTT(Over-The-Top)方式,免費推出電視節目,股價勁升17.57%,報2.81元,傳統免費電視唔易做,好多人一早建議魔童不如搞網上電視啦,如果佢一早咁做就唔使燒咗幾億銀紙啦。

  不過,?家佢迷途知返唔代表就踏上坦途,因為今時唔同往日,網上娛樂多咗咁多,要喺網上吸睛兼搶到廣告唔係咁易,估計股價興奮一輪,好大機會軟番落嚟,如果手頭上有呢隻股票,就算睇好佢都可以考慮放佢出嚟游吓水先。

  另外,異動股力寶(226) 股價及相關新聞 透露獲獨立第三方接洽售力寶華潤(156) 股價及相關新聞 股權,今早齊復牌,股價獲炒上,力寶抽升10.19%,造4.65元;力寶華潤更狂升27.87%,造0.39元。力寶華潤係力寶同華潤兩個集團合作持有的股份,但大家近年各有各發展,喺咁嘅情況下,其實合作嘅需要已經唔係咁大,出售股權套現係合理安排,關鍵只係時間問題,通常呢類交易未必傾一次就成功,所以高追就無謂,如果股價回番,可以考慮買嚟放吓。

  陸羽仁

 

2014/10/07 04:46:40 回覆

 

2014-10-06

Dow Jones Industrial Average (^DJI)

16,991.91  Down 17.78(0.10%) 4:29PM EDT

Prev Close:17,009.69
Open:17,010.34
Day's Range:16,930.38 -17,099.39
52wk Range:14,719.40 -17,350.60

 

Dow Jones Industrial Average (^DJI)

 

2014/10/07 00:58:55 回覆

HAHAHAHAHAHA~

好淺白,好露骨,又好寫實

2014/10/07 00:37:32 回覆

講咗成晚,反而最想講嘅差啲唔記得,袋鼠在袋鼠國忍受了五年以口號代表政策的政治,所以袋鼠好撚嬲現時嘅首相。同樣地,見到啲『愛國愛港』、『抗中亂港』、『打倒梁振英』之類嘅癈話,亦都激到氣咳。

今日看信報副刊專欄,原來星爺電影的智慧,已經早袋鼠成廿幾年,講出這種荒謬。

傳聞網上瘋傳星爺舊作《鹿鼎記》 嘅片斷,入面句對白,無論建制、泛民、佔中、反佔中,都真係好多地方都用得上:

陳近南:小寶,你係一個聰明人,我就可以用一個聰明嘅方法同你講。而出面嘅人就唔可以!

韋小寶:唔明!


陳近南:讀過書、同明事理嘅人,大多數都喺清廷裏面做緊官。所以,我哋要同清廷對抗,就只可以用一啲蠢啲嘅人。對付啲蠢嘅人,就絕對唔可以同佢講真說話,要用宗教形式嚟到催眠佢哋,令到佢哋覺得所做嘅嘢都係啱嘅,
所以『反清復明』只係一個口號,同『阿彌陀佛』其實係一樣。清朝一直欺壓我哋漢人,搶晒我哋啲銀兩同埋女人,所以我哋就要反清。

韋小寶:要反清嚟搶番啲錢同埋啲女,係咪呀,根本復唔復明就係多舊魚、關鬼事!得架嘞,大家聰明人,明白!繼續!

陳近南:總之如果成功嘅話,你就有無數嘅銀兩同埋女人,咁你願唔願意去?

韋小寶:願意!但係你頭先話九死一生嗰吓得人驚呀嘛!

2014/10/07 00:35:51 回覆

TO:依家兄

RE:估計減自由行係佔中完左之後好可能會落實,依家深圳海關又收緊左出口香港既快件報關程序,相信習大大係睇到香港既根本問題:越放水比香港,民怨越深,矛盾越大,淨係益晒大媽沙,與其一邊放水一邊比你地香港人鬧,不如收水等香港黎求北京好過啦,唔係話吹捧習大大,睇佢調控大陸樓市真係有一手,唔聲唔聲從根源落藥,好過上一手淨係識猛谷類固醇好多喎

 

100%認同...佔領運動的結束方式推測也十分認同

2014/10/07 00:28:59 回覆

袋鼠,,,

人民之所以支持民主,是因為可以制衡偏激的統治。

現在香港人實行ing的文革式民主,

已經到了不分對錯,不理死活,

不理別人死活也就算了,人都是自私的,

連自己人的生死都犧牲埋...民主不是最終目標

最終目標是生活改善,民主只是達到目標的道路而已,

現在為了築路而毀掉人民生活,是本末倒置呀!

唉...或者築路者覺得風險可控,值得投資,有值搏率吧,

但就强制別人借錢比佢一切賭,別人反抗唔比搶錢,就說是暴力,找警察拉人...

香港人幾時變得咁愚昧架?而且好多仲係主內弟兄姊妹...

 

5555....好難受... {#iconb_222}

2014/10/07 00:25:59 回覆

老師講到好似北京已經火遮眼,再坐多幾日,解放軍就會開坦克黎屠城,屠完之後一國兩制玩完,香港自由民主從此消失,軍警大舉搜捕異見者,香港game over(唔知財爺既圍牆論係咪都係咁既意思?)在下對呢個睇法就唔太認同,因為如果下定決心要暴力清場,可以有好多方法,以暫時既發展睇,佔中阻人搵食,佔得幾個星期,必定積落大量民怨,好多人不滿,如果冇新野帶起佔中者團火,隨時間過去,佢地既士氣就會低落,再加埋社會壓力,到時只要搵一個少d人既時間,搵大量警察遂個搬走,動用唔高過美國警察搞惦佔領華爾街既武力,即可搞惦,佔中者中堅被捕,加上民心已變,想再吹雞佔領都好難,而且8964都佔左成兩個幾月先清場,以習大大既智慧,就算真係要開槍都搵香港警察開啦,何需動用解放軍呢?依家科技先進,一行出街成百上千既手機一齊拍片,用軍隊殺人百份之一百會比人影晒,到時賠上成個國家既形象,對台灣回歸,中國將來既國際發展戰略都有好大影響,習大大作為一國之君,在下覺得佢係鄧小平之後最有料既中國領域,香港既問題佢一定心裡有數,邊個係人邊個係鬼佢一清二楚,佢知道點樣做先乎合中國人同黨既利益既

不過在下同意老師話呢件事好可能係香港長遠經濟既分水嶺,2003年係一個turning point, 依家係第二個啦,估計減自由行係佔中完左之後好可能會落實,依家深圳海關又收緊左出口香港既快件報關程序,相信習大大係睇到香港既根本問題:越放水比香港,民怨越深,矛盾越大,淨係益晒大媽沙,與其一邊放水一邊比你地香港人鬧,不如收水等香港黎求北京好過啦,唔係話吹捧習大大,睇佢調控大陸樓市真係有一手,唔聲唔聲從根源落藥,好過上一手淨係識猛谷類固醇好多喎

 

大戶終結者 ( 等人齊 )
大戶終結者 ( 等人齊 ) 2014/10/07 00:21:55 回覆

啲弓箭手唔多比面獸人, 冇大力唱衰香港!   {#iconb_316}

2014/10/07 00:15:51 回覆

小貓,又唔使咁激,激到話不支持普選、民主 (除非本身立場一向都是這樣),佔中者使用手段嘅對錯,和他們爭取的訴求是否正確,是兩回事。

正如搵錢多數係啱嘅,只係睇吓手段啱唔啱嘅啫。

黃霑都唱 『偷呃拐騙箍頸打劫就話唔好啫,否則銀紙豈可不搵!』 {#icons_dog10}

2014/10/07 00:07:41 回覆

人地攞條命去幫獸人爭取回報喎!係獸人既福氣...

SIGH {#icons_dog10}

animal666
animal666 2014/10/06 23:56:25 回覆

IG market...

{#icons_dog8} {#icons_cat8}

 

2014/10/06 23:40:01 回覆

天天看著不公平的事在身邊發生,心情很是憂鬱。
文革佔領運動的雙重標準,已經令我厭惡得麻木,

今天衝擊警方防守的市民生活防線,
明天在佔領區就躲在警方身後和平防守前來奪回自由的市民衝擊,
還毫不知恥地控訴警方不公平執法,不能阻擋市民的暴力衝擊,
電視和網上流傳的短片,又剪輯成只有市民暴力對待佔領者,
對佔領者同樣的暴力還擊卻隻字不提,
事實上佔領者的暴力還擊的確較少,以現場的長期觀察,比例約1比10,
但這些和平的佔領者,是躲在警察的身後,所以才能如此地和平,
而市民的暴力衝擊,是以犯法的風險來表達本身的訴求,
這本質上和這些文革佔領運動的人,有什麼差別呢?

而且以人數上,暴力反抗的市民,加上和平反抗的市民,數量遠遠多於防守的佔領者,
若不是依靠警方的"不公平執法"和保護,要守住旺角佔領區根本是不可能。
佔領者還能天天在電視上無恥地控訴警方...真是看得令人憤怒到一個地步...麻木了...

我不支持民主了,也不支持真普選了,起碼不再對這種文革式的民主有任何支持,
無恥,無正義,充滿虛偽和自私的民主,這不是民主,只是文革的香港版而已。

 

animal666
animal666 2014/10/06 23:37:00 回覆

//

人地攞條命去幫我地啲細路爭取真普選喎!係我地既福氣...

//

SIGH...

 

2014/10/06 23:31:54 回覆

藍風,可能係李氏力場發功,巴蓬唔嚟,黃蜂都轉向! {#icons_dog3}

2014/10/06 23:18:25 回覆

cream姐, {#iconb_25}

得閒就算唔留言,都留條links啦!

見係妳問到,就落多啲袋鼠口水啦!

袋鼠國啲住宅樓價升得幾快,幅度無留意,但袋鼠央行昅得好實。其中最擔心嘅係多咗推廣投資住宅活動,當中涉及不少有利益衝突嘅回佣,例如會計師或財務顧問,推薦客戶成立自管強積金,再借錢按大,投資在會俾回佣嘅發展商嘅住宅物業。當然,亦有不少大陸錢入市,攪到政府考慮立法/或已經立法限購。

不過又咁講,谷起個泡係一回事,係咪咁快爆又唔似 - 記唔記得袋鼠三年前媽义啲自稱有百萬讀者嘅投資專欄作者,亂評鼠國樓市?反而獸人成日sigh個2018有啲似模似樣 (即係可能在16-17年開始爆?雖然獸人係講香港)

至於袋鼠國嘅寫字樓及零售嘅商業樓,尤其是東岸省及西澳,因為比礦業投資潮,有滯後,而家礦業投資下降,可出租面積將大幅增加,卻因為荷蘭病所引致製造業失業,有供過於求之勢。

樓價上升,加失業率上升趨勢,唔係好嘢。廿多年前日本仔來鼠國玩嘢,今時今日係大陸土豪嚟玩嘢,真係好似會歷史重演。

由於澳元長時間高企,加上外資流入,袋鼠央行將利息調到歷史低位的2.5%。低息刺激好多小投資者入住宅樓市,但加息又會刺激澳元影響實體經濟,袋鼠央行左右為難。

這個月美元強勢,雖然撤資令股市大插 (because of carry trade unwind?),但央行睇經濟為主,暫時可以鬆一口氣。唔知我離澳期間,有無開始執行宏觀風險管理(macro-prudential policies 即係好似限按揭比率,加印花稅之類)

至於匯價,與其睇澳元本身因素,不如睇美元強勢才是王道。

animal666
animal666 2014/10/06 23:01:15 回覆

Bro.CHairman CAT...

What is the HSI level for 穩 in your system???

SIGH...

 

2014/10/06 22:58:28 回覆

普遍香港人的質素都在下降中

早晚會被大陸超過

佔中發生後果

中央勢必削減給香港的好處

全力打造 前海區 取代香港的位置

到時香港樓宇就唔使咁貴 了噢!

2014/10/06 22:43:15 回覆

冤有頭.債有主.應該去人大或中聯辦占據.去叫張德江辭職.為什麼占香港的馬路.他們真欺善怕惡.

 

還有的是全部人都叫相方要對話.真不明相方立㘯底缐天天在大氣不斷說.還對什麼話.真自覺低能.誰來教我

2014/10/06 22:37:55 回覆

達摩的撈底貨 今日已沽出九成 噢!

只有微利 呢噢!

達摩的投資組合  要減少港股的比重

達摩要減少在香港的投資 呢噢!

2014/10/06 22:33:34 回覆

伯仁:

你係幾時返黎架 噢? {#iconb_210}

2014/10/06 22:08:59 回覆

animal666, 我系統無  rebounce

已企穩! 現在是多頭噢! 

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2014/10/06 20:47:40 回覆

大笨前輩您好!澳洲樓價一樣高?

最近香港亂過亂世佳人。假普選引發學運,為公義佔領金鐘、中環、銅鑼灣、旺角。反佔中藍帶衛兵出動非禮、暴力。反佔中人向利益看,見仁見智。

一個爭拗,後遺症只傷害到平民……

http://creamli07.mysinablog.com/index.php?op=ArticleListing&postCategoryId=383259

如小妹資料有誤,大家可發文指正。

有文、有相、有片,大家慢慢睇了。

打擾晒。

祝大家股市炒賣搵多d。

{#icono_67}

animal666
animal666 2014/10/06 20:42:41 回覆

Bro.CHairman CAT...

What is the target of rebounce???

SIGH...

 

2014/10/06 20:12:06 回覆

大戶終結者, 主席得  一個!  {#icons_cat4}

{#200810241435455252.jpg}

2014/10/06 20:12:05 回覆

依家兄,袋鼠就比較以體諒689嘅處境,我覺得繼催淚彈之後,學聯升級行動觸動阿爺敏感神經,689接聖旨應該都接到腳軟,只係可以面不改容地在電視讀聖旨。

我相信這幾日,的確有一個honest broker/高人指點,給學聯領導建議。他們也提及過有一個第三者參與。或者十零廿年後會多啲故仔攞出嚟講。

2014/10/06 19:54:55 回覆

袋鼠兄,

觀察689既安排,令人懷疑689其實唔想拆佔中呢個炸彈,相反,佔中越亂越好

689最想連任,如果佔中一發不可收拾,普選被拉倒,最大受益人就係689,因為冇普選佢連任機會係最高

如果有普選,689就要打低佢眼前最大對手-林鄭,所以搵林鄭推普選,搵林鄭去同學聯傾,但係又派劉光華去,出愛港力幫旺角示威者“打氣”,見旺角人唔夠就上電視話要清旺角場“即係緊急呼籲佔中支持者返旺角防守”

由928催淚彈事件開始,正苦都好似故意行錯棋咁,在下之前成日話係完美風暴,諗返轉頭,邊有咁巧合?會唔會一切只係689用黎保證連任既一個局?

如果係,就可以排除開槍既可能啦

2014/10/06 19:53:36 回覆

依家兄,袋鼠估計各佔地嘅中堅份子並不多,每晚集會多的是以聲援及路過湊熱鬧瀏覽者,所以見到每朝早人丁單薄。老實講,如果唔係第一晚就發催淚彈,可能先發通碟讓聲援及圍觀者離場,之後直接用警察和平抬人清場 - 跟住不落案48小時後放人。

袋鼠估計,佔中策劃者,原本以為警察抬人是戲肉 (沒有催淚彈,頂多可能只有幾千人),點知攪到而家日日精彩,抬人環節完全係拍馬都比唔上。

唔知係好事定係壞事,那班鐵血戰士將會是未來社會運動嘅中堅,長毛及癲狗唔退休都可以收爹。

不過如果有鍊乙錚咁樂觀,要遍地開花的,袋鼠覺得不是示威者的據點,而是後生一輩對社會事務的思考。

2014/10/06 19:33:02 回覆

依家兄,雖然袋鼠唔同意整個行動,但以事論事,如你所說,那班捱過催淚彈及街頭火拼的香港人,的確有維持整個運動的堅持及感情;然而若要長期進行,的確要為其他的市民著,及著意避免再觸弄一些不可越過的政治底線。

但所謂長期,奧巴馬訪華之日,依然是死線。

以政改作為談判的唯一議題,要更改人大決定已無可能,大慨唯一可做,是承諾在其他階段爭取… 信唔過都只有收貨,因為特區政府都已經被打到跛腳鴨,只有畀阿爺牽住走。

不過好搵唔搵,政府搵個與高登仔共不戴天嘅劉江華去傾,真係有啲攞嚟攪。

2014/10/06 19:19:55 回覆

人蠢真係無藥醫

【18時53分消息】特首梁振英再次發表錄影講話,高度關注並強烈譴責旺角持續發生佔中人士和其他群眾衝突,造成多名警務人員、新聞工作者等受傷。他說現時旺角再有人群集結,持強烈不同意見的人士衝突的機會不斷增加,為防止暴力罪案,減少人命傷亡,警方會在適當時候採取行動,特別勸喻在場學生和旁觀者盡快離開。

 

2014/10/06 19:15:20 回覆

袋鼠兄,

如果在下係689,或者保安局長,要罷平旺角班鐵血戰士其實唔難

旺角之所以士氣高漲,係因為不停有人去挑釁佢地,比人打,非禮,口角,佢地都一一克服過去,咁可能同愛港力動員黑幫,同警察有意無意放任有關

想減弱旺角佔中者既士氣,方法應該係岩岩相反,警察應該包圍住佔領區,全力保護示威人仕,唔比反佔中者靠近,佔中者想要物資就比佢,對示威者態度要超級有禮貌,但就圍住佢地等佢地乾坐,乾坐兩日又冇人挑釁,到時就乜士氣都冇啦,再等埋民意逆轉,和平收覆旺角不遠矣

2014/10/06 18:57:51 回覆

袋鼠覺得,那通往政總的兩米闊通道,救了香港!

今日政府全體職員返到工,政府運作沒有癱瘓;香港絕對沒有人要求特首下台,支持行政長官施政;香港有民眾集會,沒有任何形式革命,人民依然愛國愛港;馬已經照跑,工照返,學照上,路照塞*,股市照開,一切如常。

假如上一段係打俾阿爺嘅報告,唔好嘈啲細節嘞,唔好多咀解釋例如打*的那一句… 或者索性精簡一點,只留最後四字作報告… 附加CCTV可播放嘅官民握手片段。(可以過渡週末,多謝便是了。)

現在似乎買多了一點時間,時限上,袋鼠政府和學聯,最好在奧巴馬訪華之前,完成任何形式嘅妥協。而家和底線只有兩米距離,但係阿爺在中美峰會前可能會忍多一吓。

2014/10/06 18:53:54 回覆

過左琴晚,似乎開槍震壓既機會又少左,其實當年64學生都佔左天安門兩個月先清場,香港佔一個星期就清既話又講唔過去,不過都算一個好消息,起碼暫時唔流流血先

在下親身去過金鐘,發現封鎖範圍遠比實際需要大,唔知思歪係咪特登,但可 以肯定,咁落去佔中者將會犯眾憎,當日警察放催淚彈結果民意輸晒,依家學生生人霸死地,朝早得果幾百人,竟然封晒金鐘道來回+干諾道中來回+電車路,實在講唔通,遲d電台,電視報紙一面倒鬧學生自私,學生失左民意就好難再同政府講數

佔中人士如果想抗爭落去,應該大幅削減佔領規模,去球場又好公園又好,最多留係政總附近,只要保持到人氣,就可以繼續比到壓力正苦要求對話,但係示威者當中有唔少人經過一星期既戰鬥,捱過催淚彈又比愛港力打過,已經對活動有感情,唔係話撤就撤,如果長期唔撤,到民意一面倒既時候自行消失,就連同政府傾既籌碼都冇埋啦

2014/10/06 18:42:44 回覆

bud, 我都賣左部份, 又係沽升!

2014/10/06 18:33:42 回覆

ALL OR NOTHING.....

好一個賭的決心...

敬佩

animal666
animal666 2014/10/06 18:31:25 回覆

Bro.

子龍
...

未離場...

All or nothing...

SIGH...

 

2014/10/06 18:23:57 回覆

以我觀察陸SIR呢段日子的文章,

我的理解是現在股市的風險相當不可控,

方向難以預知,

現在追沽或追CALL都係賭。

我自己是寧可錯過,不要犯錯的了。

子龍 (kaka就是大叔的契哥)
子龍 (kaka就是大叔的契哥) 2014/10/06 18:20:11 回覆

噢...突然要開會.... {#iconb_374}

沽空三子行動如下:

前主席大人: 已離場, 預期大戶先食好友, 再挾淡友. 未知多汁, 定少汁.

TC主席大人: 已離場, 汁左8皮7, 睇定少少先.

動物兄: 未知是否已離場. 先汁1球, sign.... 

欲知后事如何, 明天請早...... {#iconb_333}

2014/10/06 17:34:39 回覆

如果在過去幾天,在旺角看得足夠時間,
就會發現穿黑衣的年輕佔領者,一樣用武力。
當然,比例上少很多,與反對者比例1:10吧,
大多數支持佔領者是和平的,而且會拉住武力的同志。

但這不能說,佔領者就全是和平。
更與大家流傳的短片內容有很大的差別,
為何大家只拍到反對者動手呢?支持者的武力影片為何這麼少?

還有一點,佔領者之所以可以和平,是因為在防守。
前題是先暴力地佔領後,才和平的防守。
就像排隊"打尖"後,把位置讓給別人,
獲得"打尖"位置的接手人,即使再和平,也是接賊贓,
不能因此就把位置正當化。

現在勸說不走,責備不走,
連警察也疪護霸佔者的設備,
這對受傷害者,是多麼的不公平,大家能承認嗎?

如果不能實現公義。
也不能因此不容許受害者奪回公平的權利。
但絕少有支持者能客觀地承認這點,(即使是基督徒)
這從根本上就是不誠實了。

無論如何,都希望結果大家能平平安安地生活下去吧。

2014/10/06 16:58:11 回覆

陸Sir,壹照明8222今天特發盈警,是否應沽出?

2014/10/06 15:53:14 回覆

bud兄:動物兄先肥死~ 睇定啲先!

2014/10/06 15:07:07 回覆

TC: 肥死你啦... 幾時再沽過?  {#icons_dog10}

2014/10/06 15:04:21 回覆

一平倉就爆升...咁鬼正 (☆_☆)

瀏覽更多回應 正在載入...
user

最新回應

soho*
soho* 2023/07/21

20/7/2023 外交部:反對日方排海計劃有理有據
<匯港通訊> 因福島核污染水排海問題,中國強化限制日本食品進口,日本政府表示食品的安全性有科學保障,計劃向中方呼籲要求盡快取消進口限制。

外交部發言人毛寧回應時表示,中國政府秉持以人民為中心的施政理念,必須對人民的健康和海洋環境負責,反對日方的排海計劃有理有據,採取有關措施有理有據。

對於日本政府利用北約峰會、東亞合作系列外長會、東加勒比漁業部長會議等場合,為福島核污染水排海計劃辯解,並釋放不會推遲今夏啟動排海的訊號。

毛寧強調,如果核污染水是安全,就沒有必要排海,如果不安全,就更不應該排海。中方敦促日方正視國際社會和國內民眾的合理關切,停止強推排海計劃,以真誠態度同鄰國充分協商,切實以負責任方式處置核污染水,並接受國際監督。(WL)

soho*
soho* 2023/06/10

有美國撐腰的日本官員卑鄙無恥下流賤格自私, 將核災難輸出全球, 害人精將會受到詛咒

https://youtu.be/zBNGawiSC1o

soho*
soho* 2023/06/10

日本執意傾倒核水

日本福島核廢水排放入海的方案進一步推進,最快7月傾倒入海,在國際間引起極大關注。

日本政府一再強調計劃安全,惟說法無可否認極具爭議性,多國都強烈質疑,在安全疑慮完全釋除前,日方堅持推動計劃無疑非常自私。

本港作為日本農產品最重要市場之一,在此敏感時期,港府作出了周詳果斷的應對,加強日本食品檢測同時,亦已預備好禁制高風險水產,保障食品安全。

若信核廢水安全 日本何不自用?

日本政府在國內外強烈反對聲下,繼續核污水傾倒設施的工程,排放隧道基本竣工,東京電力公司本周開始在隧道注水,按照日方說法,現在距離正式排放只差最後一步,只待國際原子能機構(IAEA)的報告,料廢水最快今年7月排放落海。

事態發展引起區內國家強烈反應,中國駐日本大使館發言人指,將核污水向海洋一排了之不負責任,按國際法和《聯合國海洋法公約》等規定,日方有義務與可能受影響的國家充分協商;馬來西亞、南韓、俄羅斯以及多個太平洋島國也表達憂慮。

日方一再強調倒核廢水入海安全,但按日媒報道,東電5月份在核電站附近海域作檢測,發現有海魚的放射性元素銫含量,超標180倍,日本民眾也強烈反對排放計劃。

環境局長謝展寰曾向日本當局和日本駐港領事表達極度關注,直指日方若對核廢水安全有信心,應在本國尋求作灌溉等用途。

如今日本選擇將廢水排入海,而非注入當地的湖泊、河川,顯然也明白箇中風險,核廢水一旦進入自然環境,後患無窮,而且覆水難收。日方忽視這些合理疑慮,在國際社會未有共識下一意孤行推進計劃,做法非常自私。

香港雖然只有700多萬人口,卻是日本漁農業第二大出口市場,去年出口香港的農林水產品總值2,086億日圓(約117億港元),僅次於中國的2,783億日圓(約156億港元)。

隨著日本排放核廢水計劃推進,料愈來愈多國家或地區作出類似入口限制警告,日本將要承受自私行動的後果。

(轉貼9/6/2023經濟日報)

{#iconb_227}

大戶終結者 ( 等人齊 )

現在係頭條網註冊會去咗下載星島頭條 app。