PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

新片內心戲重 周秀娜:俾自己好大壓力!

2017/04/24 08:41:17 網誌分類: 娛樂
24 Apr

        有說女人在面對三十歲關口會感得茫然迷失,於是彭秀慧便把這心態寫下來,當年創作的舞台劇《29+1》贏盡掌聲,12年後的今天再把故事搬上大銀幕,找來周秀娜Chrissie和鄭欣宜Joyce分別飾演戲中兩個性格截然不同的女生,Chrissie坦言跟戲中角色如出一轍,「我23歲和26歲時都有睇這個劇,好鍾意個故事,慶幸自己30歲時才演『林若君』這角色,早兩年要我演都未必有咁大感受,這角色性格跟我好似,做事認真執着,經常俾好大壓力自己,可能係社會環境迫成,覺得你30歲要有一定成就。」其實做人最緊要開心,29+1正是我的酒齡,而我係會選擇大步衝過去,繼續飲,Enjoyyourlife,毋須想太多。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭保迦
        攝影:袁東亮、謝民光
        化妝:CircleCheung@ND&Co.(周秀娜)、SharonLam(彭秀慧)
        髮型:AmberTse@QUEEN'SPRIVATEi(周秀娜)、JoLam@QUEEN'SPRIVATEi(彭秀慧)
        服裝:@monki#monkistyles(周秀娜)、TibifromHARVEYNICHOLS(彭秀慧)
        場地:CentreDeVin

        改編自彭秀慧同名舞台劇的電影《29+1》,講述兩個性格截然不同的女生,面對踏入30歲所發生的人事變更,導演彭秀慧坦言30歲對女人來說是大限,甚至一提起便毛管戙,「我諗所有過咗嘅人都覺得唔會係一件好大嘅事,但的而且確好多人會覺得係大限來臨。要把這個劇拍成電影,女主角人選好重要,我要搵一個好典型嘅女仔,俾人感覺好勤力,個人好執着、繃緊,Chrissie俾我感覺好近似呢種人,一做就要做到最好,基本上有佢先有這個戲。」

        兩個不同世界的女生

        周秀娜坦言很欣賞舞台劇《29+1》的故事,能演林若君一角更覺是一種緣份,「我好鍾意這古仔,因我真係睇過這舞台劇,同埋無諗過自己真係可做林若君,無諗過自己可接到這角色,好多嘢夾埋一齊係緣份,因我第一次睇《29+1》係23歲,然後我26歲再睇第二次,到自己真係29+1時就接到呢部戲,我覺得所有嘢夾埋一齊就真係緣份,所以好感激有這機會同夾得咁好,如早兩年問我,又未必有咁大感受,25?6歲同29歲心態上又或所面對的事都有唔同,可能未必掌握得咁好。」

        還未睇舞台劇的觀眾,或許對《29+1》的故事不太了解,導演彭秀慧特此說明:「Chrissie飾演的林若君係好典型香港女仔,事業好順暢,閒時跟班姊妹講下幾時結婚、護膚、有咩打算,但又發現身邊男朋友,拍拖好多年,又唔係好令你要結婚,又唔覺得要分開,而Joyce飾演的黃天樂喺別人眼中一事無成,唔特別出眾,無拍過拖,無成就、無事業,但佢係一個超級樂天嘅女仔,彷彿天跌落嚟當被冚,世間好似無乜人係咁;機緣巧合下,林若君搬咗去黃天樂屋企,因黃天樂去咗旅行,後來發現呢兩個女仔之間有些關係互相影響對方。」

        歲人生另一階段

        現今世代要活得像黃天樂般無憂無慮,看似很難,周邊總有人列出某些準則要求你去達標,而正正是這種矛盾對比,林若君彷彿是現今女性的借鏡,令Chrissie演得更入肉,連場內心戲讓人喘不過氣來,導演彭秀慧亦大讚說:「我可以好威水咁講,我見到最好最靚嘅周秀娜,我講係內外兼備嘅靚,因你會見到佢好有信心和光采,30歲開花了,人生應該係踏入另一個階段,變得更成熟和穩定。」Chrissie聞言傻笑回應:「其實我成日都唔滿意自己的表現,自己永遠唔識跳出嚟睇,可能這就是我同林若君相似的地方,好認真做每件事,好想做到最好,不斷迫自己,俾好大壓力自己,每次導演叫我睇playback,我都唔係好想睇,因每次睇都對自己有好多不滿意。記得開工前大家做了好多功課,兩個月前開始一齊圍讀,互相認識、排戲,跟戲中班姊妹熟悉,這是之前拍戲從未試過的,你都知香港拍戲好少話大家有時間咁做,但導演係會捉住我去做一啲情緒練習,如家人過身後的情緒和感受,這讓我更容易去揣摩這角色,因導演好了解這角色,在排練過程中,佢捉到我同林若君之間的相似之處。」

      
        
 
■《29+1》故事細膩動人,未上映已先聲奪人,先後在美國和大阪電影節得獎,實在可喜可賀,大家要買飛入場支持。
■《29+1》故事細膩動人,未上映已先聲奪人,先後在美國和大阪電影節得獎,實在可喜可賀,大家要買飛入場支持。
■面對沉重的工作壓力,跟男友感情轉淡,Chrissie飾演的林若君會如何面對?
■面對沉重的工作壓力,跟男友感情轉淡,Chrissie飾演的林若君會如何面對?
■為讓Chrissie更了解角色,彭秀慧不時在現場助她入戲。
■為讓Chrissie更了解角色,彭秀慧不時在現場助她入戲。
 
■Chrissie坦言跟戲中角色性格相似,做事認真執着。
■Chrissie坦言跟戲中角色性格相似,做事認真執着。
■彭秀慧表示盡心拍好電影便不怕被人拿來跟舞台劇比較。
■彭秀慧表示盡心拍好電影便不怕被人拿來跟舞台劇比較。
■Chrissie這次內心戲頗多,一步步牽着觀眾情緒走。
■Chrissie這次內心戲頗多,一步步牽着觀眾情緒走。
 
■兩個不同世界的女生互相影響對方。
■兩個不同世界的女生互相影響對方。
■《29+1》早前全員出席香港金像獎。
■《29+1》早前全員出席香港金像獎。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.