Kelly Chu
Kelly Chu
Kelly Chu

茶記落單字「畫符」 網民大喊睇唔明

2019/01/18 04:12:26 網誌分類: 生活
18 Jan
          Kelly自認係平凡人一個,日日做平凡人做嘅事,其中之一,係天天幫襯茶餐廳,貪佢快、靚、正,而且仲可以同吓班侍應吹吓水!最近有網民就喺社交平台發帖,上載咗一張茶記落單紙,形容「呢啲先叫做『書法』」,由照片可見,上面嘅字體又斜又「潦」,又中文又英文,Kelly橫睇掂睇都睇唔明,可能只有廚師大佬先睇得明,係行內嘅密碼。

          識睇一定睇留言,有好多網民都同Kelly一樣,「無個睇得明」,仲有網民笑言:「狂草」、「鬼畫符」、「收銀嗰個先係高手」。不過,所謂「高手在民間」!有唔少以前做過茶記嘅網民都話睇得明!仲幫大家翻譯埋:「我睇到厘腩飯(咖喱牛腩飯)、干牛可(乾炒牛河)、焗6(焗6號)、水力(水餃撈麵)、OT(熱檸茶)、冬OTT小田(凍檸茶少甜)、T小乃(熱奶茶少奶)」。Kelly甘拜下風,網民都大表佩服,「點解你哋個個都睇得出,我睇住你哋啲留言對番上面幅圖都對唔到」。

        Kelly Chu
  
回應 (0)
我要發表
user