巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡

沽空沽個突

2008/04/22 10:42:47 網誌分類: 買賣歲月
22 Apr

6蛇說: 散戶買股,個個都想大贏特贏,買股只計可能贏幾多,計完數股價未升已經開心到笑,當正自己會賺大錢,但從來唔計自己睇錯準備輸幾多,唔會事事定下止蝕準則,當然亦唔會去做對沖。依家睇淡的人比較多,就以看淡為例吧,假如你估次按危險會完全失控,美股會災難性下跌,杜指會跌到8,000點、9,000點,港股自然一樣有股災,估計話咁快會跌穿20,000萬,跌到15,000點都唔奇,你因而沽清股票,甚至睇淡得太緊要,連間自住樓都賣埋,將所有投資清倉離場,然後等大跌。

但若果你唔止沽清,仲要沽突,例如狂買認沽輪,或者狂沽期指,又或者買其Decumulator (累積沽貨合約,宜家又被人改了個花名做「they kill you later」),咁又如何?若大市不跌反升,沽突就你中錘,你買的認沽輪會變成廢紙,沽期指會輸到入肉,而做了Decumulater更要不斷沽平貨俾人,你又頂唔頂得順呢?

不過話時話,宜家邊有人買輪嫁,期指更加唔會,論成本同槓桿,(指數相關)牛、熊證當道,只要不是大裂口,被回收,散戶個個走晒去買,仲天天幫襯添。

現時輪場處於高引伸波幅及低槓桿的日子,已延續一段頗長的時間。因此令不少投資者轉投牛熊證市場。加上美元弱勢,商品期貨及貴金屬已成市場焦點,因此輪商近日推出的金、銀窩輪及淨價投資證,甚至是相關股份的牛證均是(發行商)應市的策略。

見得太多小丑,跌得好深時叫人沽貨,正所謂唔坐都坐左,怕執笠都無可厚非,但想撈底先套現多數唔成功,因為大蝕本沽出後,心理得了大解脫,低處未算低怕蝕底唔入,升穿沽出價又不忿氣,所以跌至超殘價好心就唔好聽d小丑講。

咁持貨者又點?一返家鄉又係沽清,點知續升又追翻貨,都是逃不出高買低賣。

因此出出入入好無益。

下次想買貨時,睇下點解自己卻無貨,其實多數是沽貨好時機;下次想沽貨時,睇下點解自己成手貨卻無cash,其實多數是儲貨好時機。

除了揀股係好高深既學問,掌握timing不是真的那麼難,但卻次次被 貪婪 與 恐懼 主導了交易。

大家努力喇,後會有期 ~~

 

最新回應

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

以房地產來說,好多租約都帶有陷阱,最好還是著眼於周遭同類型物業的最近及歷史成交價,以作參考。

至於股票,我本人都係睇市盈率、市值規模、大股東等等。雖然歷史數據只能作參考而無保證,但總好過相信那些預測數字,預測數字更加是參考性質,更加無保證。

大家小心喇。

 

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/22

十分抱歉,只是回來發文,未有餘空回覆。

{#icono_25}

 

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2009/06/17

{#R𨯪.jpg}

今天又是新的一天,我既研究工作都到了尾聲…

 

貼了出大廳,自己都留個 copy:

1、炒股是資源再分配,並不創造財富。

2、開辦股市就是為了賺錢,不給你一點甜頭你不會進來,更不用說掏錢。

3、中國股市沒有做空機制,往下做只不過是為了將來往上拉。

4、主力有遠大目標,顯得大智若愚。散戶有小聰明,卻是大愚若智。

5、人性有恐懼和貪婪,主力專找這兩死穴攻擊。散戶卻不承認自身有此毛病。

6、趨勢理論其實非常重要,其時我們大部分時間都在等待,下跌途中空倉等待,上漲途中滿倉等待,只有轉勢那一刻才動手買賣。均線可以幫我們判斷趨勢,但如果你不懂或不信它,誰也救不了你。

7、主力可以用日K線騙你,但它無法用月K線騙你,因為拆借資金玩不起時間,利息成本太高。

8、主力當然知道軟件的威力,所以它會在底部或頂部區間上下震蕩,使忠實反映情況的軟件發出前後矛盾的信號,你拋開軟件正中主力下懷。沒了K線圖就等於被廢去雙眼,你還想幹啥?等你悟出月K線的奧秘,你就會愛上軟件。

9、物極必反的原理非常適合炒股。如果你悟出它的真締,你就不會再幹出追高殺低的蠢事。至少你不會再衝動。KDJ/BOLLING都是很好的防衝動指標。

10、週密計劃是主力成功的關鍵所在。介入價位,密集成交區,籌碼分佈,指標高低,時間跨度,題裁配合,意外狀況,止損/止盈點……現在明白主力為什麼會賺你的錢了吧?

 

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2009/06/17

自古以來,人類就好迷信。

唔係淨係中國人迷信,全世界都係,我都係。

邊鬼個咁「有心」啊,特登刪左幾十年前既留言,人地個風水局都攪,呵呵呵。

呢度個制度真係,唉。o的人都好咩姐。

日出日落何時有改變,向天仰望,大笑三聲至得了,哈哈哈。

{#icon66}