形容詞毫無意義

2020/12/21 04:13:41 網誌分類: 生活
21 Dec
          睇馬評,睇賽馬節目,常睇到、聽到「鬥志」兩字,寫馬近三十年,講馬近廿年,絕少提「鬥志」,既覺無謂、無意思,更認為屬唔夠理據的代名詞,講白就是無野寫,無野講,硬塞「鬥志」試圖強化個人睇法。

          怎界定馬、練馬師、騎師,有鬥志呢?又如何假設無鬥志呢?更覺好笑是,知道有鬥志又點?有鬥志唔係大晒!等如強調有狀態,甚至弗到震,一來是虛,二來涉個人主觀,最怕睇到,分明寫唔出客觀理據,硬塞一堆有的無的形容詞,先自我安慰,繼而試圖影響你,切記要戒睇這類全無營養評論。

          信數據,堅持自己相信的一套,不排斥被驗證有用的新知識,盡可能與自己信念融合,視為讓自己繼續進步、進化動力,各自努力,無非求提高命中率,誰配合到、做得到就是贏家。

        子健

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

暮跖
暮跖 2019/09/21

當美國魔爪..伸向香港