方嘉柏季初會搶攻

2021/08/23 04:43:39 網誌分類: 生活
23 Aug
          方嘉柏頂唔到兩季,成績會倒退,也許沒大多人反對,究竟是稍跌、大跌,抑或持平呢?現在講,等如無講,誰會相信?無人關心!根本無分別。

          開季初會好、會差?才是重點,「季初急先鋒」這個朵,並唔係浪得虛名!

          前季九月、十月贏八W,上季同期贏十七W,數字、比例的差距,最終反映在頭馬總數,四十九W與七十九W,兩季相差三十W。看前季仍交出八W,佔總數六分一,你還認為佢無計、無部署嗎?

          季初階段,方嘉柏依然是較值關注馬房之一,睇操練,看莫雷拉投入度,九月、十月一定會搶。

          尤其是上季尾好開,搏過未贏的,大抵已鎖定「勝賢」、「尚方寶駒」、「佐治勇駒」、「電子寶貝」、「果然友」等,有緣、無緣,唔知道,反正路已揀定,只好跟隨走下去吧!

        子健

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

暮跖
暮跖 2019/09/21

當美國魔爪..伸向香港