陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

陸蕙華 - 最強飲食模式 | 營爆生活

2024/02/22 02:08:01 網誌分類: 生活
22 Feb
        

  祝大家新一年,身體健康,事事如意!

  營養師總會被問到哪款飲食法最值得跟從,究竟是近年流行的「生酮飲食法」,「低碳飲食法」還是「地中海飲食法」?根據《美國新聞與世界報道》最近公布的2024年評級,「地中海飲食法」連續第7年榮獲「最佳整體飲食」稱號。報道還稱,地中海飲食還在「最容易遵循的飲食」、「最佳家庭友善飲食」、「最佳健康飲食」以及「最適合糖尿病、骨關節和心臟健康飲食」的類別中排名第一。

  筆者曾經在專欄提及過,有助控制高血壓的「得舒飲食法」Dash Diet在最佳飲食中排名第二,而有助減慢老退化的「麥得飲食法」MIND Diet在30種飲食中排名第三。

  「地中海飲食」是指地中海沿岸國家人民的傳統飲食方式,有研究指出地中海飲食可能對健康有益,並有助預防和控制以下疾病︰二型糖尿病、心臟病、某些癌症,如腸癌、脂肪肝、抑鬱症或改善其症狀,與認知能力下降相關的慢性疾病,如阿茲海默症等。其實要實行「地中海飲食法」並不難,大家可以試試以下幾點:
1.以全穀物、蔬菜和豆類為主食。

2.適量進食魚、海鮮、低脂乳製品和家禽。

3.每周至少進食兩次含豐富的奧米加3脂肪酸的魚類。

4.烹調食物時,多用橄欖油代替動物脂肪(如牛油或豬油)。

5.以新鮮水果、堅果和種子為小食和甜點,應適量進食。

6.少吃紅肉(包括豬、牛和羊)和甜食。

  當然沒有一種飲食模式會適合所有人,大家應因應個人身體狀況去選擇最適合自己的飲食模式,如需要,請諮詢家庭醫生和註冊營養師。

加拿大註冊營養師香港營養師協會正式會員
陸蕙華

  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖