升學表表姐
升學表表姐
升學表表姐

湯圓 - 兩蚊雞的憤怒 | 升學表表姐

2024/03/15 01:39:36 網誌分類: 生活
15 Mar
        

  小事一樁,卻不吐不快。飯枱上,見母親大人炮製的炒飯放了切得細碎的芫荽,正想誇口稱讚之際,老人家急急截停本人「賣口乖」之起動,趕快要搶先分享她的即日趣聞。

  老人家當日如常走入街市,為晚飯張羅。見菜檔把瓜瓜菜菜一份一份分門別類,又標明「18元兩份」,就揀了一份紅蘿蔔、一份芥蘭苗,付上一張20元鈔,等檔主找回2元。但過了會兒檔主依然無動於衷,老人家開口向檔主說:「麻煩要找2蚊。」本人邊把炒飯推入口,邊豎起耳仔不敢錯過細節。

  豈料檔主回應:「吖呀,你嗰啲紅蘿蔔係台灣嚟㗎!唔駛找啦!」我差一點把炒飯吞進了氣管!相比我的反應,母親只輕描淡寫地加了一個情緒備註:「咁都有喎?」我再問一次,檔主最後都沒有找錢,對嗎?母親堅定地表示:「冇呀!」

  我少許激動地連環「馬後炮」:「可以全部菜放番低,攞番20蚊走」、「如果台灣紅蘿蔔要貴啲,咁可以一開始標明係20蚊而唔係18蚊」、「真係佢想點就點喎」…… 最後一句:「真係越講越嬲!」因為這一刻,已經不是兩蚊雞的事,是誠信敗壞,是社會風氣的墮落。

  尤幸母親還是一副氣定神閒的表情,而且胸有成竹:「其實佢咁樣都冇着數,我以後都唔會幫襯佢。」似乎這樣就是母親給不老實檔主的最大懲罰;也是給自己生活不如意的安慰。放過自己,薑,還是老的辣!
湯圓

  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類