PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

少年食神:做生意唔係賺就蝕

2010/12/20 08:46:27 網誌分類: 娛樂
20 Dec



被屈做騙神 親自平反澄清醜聞
林澄光:做生意唔係賺就蝕

        食得是福,新晉食家林澄光Michael主持飲食節目《為食一條街》成名,人人讚他識飲識食,然而,成名背後附帶冤屈,那種無中生有的惡意中傷和抹黑,緊隨諸事者跑出來指控他,挑釁是非,盡說不是。須知道,個人信譽很重要,怎能屈服?今天我要給Michael一個機會平反,還找來錢銀糾紛中間人Sunny作證,公道自在人心。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、袁東亮

        捐窿捐罅介紹飲食,林澄光火速爆紅,誰知人紅是非多,這位「少年食神」極速被抹黑成「騙神」,一切錢作怪。

        Michael:「做生意唔係賺就蝕,我承認澳門生意係蝕錢,但我仍願意全數退回文迪(EO2經理人),因為我有個宗旨『千金易得,朋友難求』,做生意唔好唔開心,07年文迪投資五萬元,今年年頭經好友Sunny退回給他。段報道好多資料都有出錯,Otto我真係唔熟。」

        Sunny:「我識Michael好多年,知佢份人好要面,點會為咁少錢丟面?05年我介紹文迪給Michael,係我幫Michael入數畀文迪,張入數紙我仲有保存。」

背心袋退錢給森美

        誰說投資做生意有包賺錢的?因財失義,朋友也做不成,實在可惜,抹黑醜聞中,還搬出尊稱Michael做少年食神的森美。

        Michael:「森美係我朋友,仔細老婆嫩,當日佢去東來居搵我,同我講聽到啲唔好嘅傳聞,話想退錢,我即刻用個紅色背心袋裝住十萬元現金畀佢,做朋友唔使講,最緊要開心,少一點戾氣。」

        Sunny:「早於去年已有傳Michael做生意呃人錢,但我唔信,直至森美來問我,我覺得有必要講出嚟,講真,Michael澳門火鍋店係蝕住走,佢都肯退錢畀文迪,呢個朋友算係咁。」

逐一反駁呃女指控

        一拖兩美主持節目,食盡港九新界隱世佳餚,人人讚Michael識食,讚賞背後還來趟大整蠱,說他跟高海寧撻着。

        Michael:「唉!話我八月帶高Ling(高海寧)去美國,實情我去拍廣告,話高Ling整蛋糕畀我,實情係節目劇情所需,我本人係九月份生日,可能係時空錯亂。報道出街後,我還未親自致電高Ling,始終這些報道是針對我而來,講真,清者自清,高Ling係好拍檔。至於梁敏儀那個車牌,真係誤會,在我嚟講,車牌同電話一樣,當日係借畀佢用,後來自己有部車覺得啱用咪攞番囉。我兩年無拍拖,心中女神最重要係精神和思維上共通,外表真係唔重要。」

食神自白論

        錢作怪,一切是是非非都源於此,難得Michael自嘲做生意難過揀老婆,是的,做朋友亦然。

        Michael:「以後同人合作做生意會小心啲,今次事件無影響我和森美的友誼,反而真係鞏固咗,商台節目《公子會》會繼續,之前請六個星期假係因為做《為食一條街》。我今年36歲,爸爸過身後便接手家族生意,冇呃人,生活亦OK,投資有斬獲,嗜好只係玩車,我唔係吳彥祖,拍拖只可以話隨緣,好似截的士咁,你唔要就周街都有,你想要就伸極手都冇,自己唔係娛樂圈中人,從未想到食版以外會見報,真係好多謝TVB畀機會我,未來日子都係發掘美食介紹下,希望大家學會珍惜,千祈唔好後悔。」

        Paco
        MichaelSunny

        黃柏高

        

 
■「少年食神」Michael慘被屈成「騙神」,又被指與高海寧撻着,在傳言滿天的時代,當事人站出來逐一平反。
■「少年食神」Michael慘被屈成「騙神」,又被指與高海寧撻着,在傳言滿天的時代,當事人站出來逐一平反。
 
 
 
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.