我家的「舊區重建」

2011/01/09 17:46:17 網誌分類: 意粉家務記事
09 Jan

間屋係94年開始住既, 當時係新既居屋, 地方都算大, 但比好多人既屋企多野又亂~ 五個人住, 大哥「嫁」左之後剩返4個。爸爸最鐘意買麪包, 二哥就買零食同飲品, 但由於個個人食野喜好唔同, 我又唔會花錢嚮食度, 所以想肥都肥唔到。

睇返篇「花的省不了,省的花不了」就知我買左「鞋架」放食物 =口=" 個鞋架有4層, 無耐食飯枱上面有幅佛像, 所以唔可以放晒4層。唔緊要, 剩返兩層放衣櫃底都可以。

二哥話嚮人地出左去時執人地d野係冇品既,所以佢同爸爸d藥我唔執啦。一齊食既野, 由於大家有知情權, 要執。否則, 我一定見到食物都餓死(揀黎食)。

前排開始睇d執屋既指南, 覺得放d架仔嚮比較空洞既地方, 有助d野有條理又易拎咁擺放喎。而人生閱歷多左, 令我領悟到一d執野方法, 唔係求其執, 係要「按日期」、按各人生活方式 。

上次執錄影帶, 爸爸話我拎走晒d膠袋喎。雖然錄影帶怕封塵, 但佢袋住晒會見到d字, 會知邊餅要睇咩? 佢自己袋返d帶 >0

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..