PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

諷刺社會荒謬現象 以笑話代香港人發洩 許冠文棟篤笑2月回歸

2011/01/17 08:46:14 網誌分類: 娛樂
17 Jan

        許冠文(Michael)是香港的棟篤笑始祖,他的幽默感與引起觀眾發笑的本領,相信年長一輩的讀者們也很清楚。自05年在紅館舉行過首次棟篤笑Show《鬼馬TalkShow》後,下月16日,Michael將再次以他的生動口才舉行《棟篤笑2:最後警告》。「呢幾年嘅世界有太多好荒謬的事發生,所以好想用講笑嘅方式講出嚟,希望以笑話去代香港人發洩。」人生匆匆數十年,笑與喊也要繼續做人,何不如Michael所言,笑着生活不是更有意義麼?

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:彭燕燕、廖思慧、袁東亮

        Michael在我心目中是一個很厲害的人,他的口若懸河及幽默感實在令我相當佩服。5年前,Michael舉行了第一個楝篤笑Show,兩場全爆,成績斐然,5年後,Michael再度踏上紅館開Show,全因他對社會的荒謬變化看不過眼,無窮的感觸促使他再度開Show。

        「世界愈來愈荒謬,像菲律賓發生挾持人質事件,重要關頭一班官員全部去了吃飯,個總統去到慘劇現場,見到滿車子彈窿竟然夠膽死談笑風生,有無搞錯?最離譜嘅係佢竟然解釋,佢悲哀係會笑的,唔係呀嘩?真係好想睇佢拜山嗰陣,係咪一路拜一路笑,我對呢件事嘅感受,同所有香港人一樣,憤怒而且無奈,所以我想用笑嘅方法去代香港人發洩。另外,我亦會講香港樓價,而家啲樓價貴到飛起,個個媽媽聲,特首話會用盡方法去壓低樓價,根本無可能,唯一方法就係搵董建華再做特首,因為當年佢在位時,樓價狂跌,業主變晒負資產,呢啲我都會同大家分享吓。還有人與人之間的隔膜亦愈來愈大,個個只跟電腦做朋友,以前約人食飯,一定係約實,依家約人,對方通常答:『call你啦。』代表對方喺call你之前,睇吓有無其他更重要嘅約會,無嘅先搵你。約朋友變得無晒誠意,就算出到嚟食飯,一坐低就玩電話,當你死嘅,飯到都係自己食,唔知係悲定好笑。」

        愛做棟篤笑的原因

        Michael所說的奇怪現象確實發人深省,要用電影手法拍出來不容易,但以棟篤笑方式去做,易於表達之餘亦更為彈性。Michael做棟篤笑已20多年,問到當事人為何如此沉醉,原來除了喜歡外,亦切合他喜歡講說話的性格。

        「20幾年前去NewYork,有朋友帶我去睇棟篤笑,朋友話入場30幾蚊美金一張飛,可以由頭笑到尾,好抵睇。我話唔係卦,我唔笑點先,最後,我真係由頭笑到尾,之後我都好想試吓,買咗幾本書研究,然後就膽粗粗上電視節目試,再去啲頒獎禮度表演,繼而就去紅館開Show啦。」

        開班誘發年輕人幽默感

        除了以自身獨特幽默技能去令觀眾發笑兼有所領會外,Michael還希望去教導更多年輕人去嘗試做棟篤笑,賺錢是其次,誘發他們的幽默感,從而在職場上或待人處事上也能有所得着。

        「之前曾經去嶺南大學教了8堂書,課程關於棟篤笑,想多啲年輕人去認識同去做呢樣嘢,唔係話教佢哋搵食,人有幽默感就做咩都掂啦,我以前讀書,啲老師教書好悶,搞到我唔想上堂,若然老師夠幽默感,學生都願意上堂同學習,又或者做Sales,識講嘢同唔識講嘢分別都好大,追女仔就更甚,若然你約女仔食飯,由8點引佢笑到11點,追唔到就奇啦。」

        再度自編自導拍電影

        Michael久未有電影作品面世,並不是他已厭倦拍電影,只是他在等待一個時機,讓一個全新的許冠文重現大銀幕。

        「依家嘅香港電影太依靠大陸市場,咩都要改,好煩,但我對拍電影依然好有熱誠,更計劃自編自導自演,但我唔想拍番以前嘅嘢,希望有一個新嘅許冠文喜劇模式出嚟,所以做完Show後,我會努力地去諗。」

             

 
■許冠文是香港人心目中的「一代笑匠」,不論在電影或Talk Show中,他都會注入大量幽默元素,生鬼抵死之餘又發人深省;下月16日,許冠文會在紅館舉行棟篤笑,與各位入場觀眾「笑」談香港時事。
■許冠文是香港人心目中的「一代笑匠」,不論在電影或Talk Show中,他都會注入大量幽默元素,生鬼抵死之餘又發人深省;下月16日,許冠文會在紅館舉行棟篤笑,與各位入場觀眾「笑」談香港時事。
■Michael曾獲嶺南大學頒授榮譽院士學銜。
■Michael曾獲嶺南大學頒授榮譽院士學銜。
■09年,Michael到雲頂舉行首個海外棟篤笑,其女兒許思行亦有同行。
■09年,Michael到雲頂舉行首個海外棟篤笑,其女兒許思行亦有同行。
 
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.