PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

頒獎禮大豐收 RubberBand營火會Show謝Fans

2011/01/24 08:46:43 網誌分類: 娛樂
24 Jan

        樂隊要在香港樂壇生存絕不容易,因為信念及對音樂創作的全程投入,入行4年的RubberBand,終憑感動人心的歌曲成功得到不少歌迷的支持,在早前的各大音樂頒獎禮上獲獎頻頻,為了答謝歌迷的厚愛,RubberBand將於3月21日在九展舉行三場《RubberBandCaravanTour2011》演唱會,「有別一般Concert,歌手跟歌迷距離好近,仲有嘢食同飲品,好似一個營火會咁,台上台下完全打成一片,是一個新Idea。」RB的御用監製雷頌德(Mark)相當有信心地說。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:廖思慧、袁東亮

        RubberBand在頒獎禮獲得連場佳績,當然要打鐵趁熱,在這大好形勢為他們開演唱會,以音樂去答謝他們口中很感激的歌迷,而為了更能跟歌迷打成一片,監製雷頌德更特別構思了一個新的演唱會模式,像一個大型Party般,必定令觀眾耳目一新。

        雷頌德︰「其實RubberBand要喺紅館開Show係絕對可以㗎,因為佢哋已經儲咗好多歌迷,但佢哋大前提係想做好音樂,唔係想搵好多錢或者想去到咩位置,佢哋好想可以同觀眾好Close,所以揀呢個場,我諗香港從來無試過有演唱會可以同歌手咁接近,另外,除聽音樂之外,仲會有嘢食同有嘢飲,好似一個營火會咁,係一個全新嘅Idea。」

        以音樂打動樂迷

        Mark的音樂理念跟我好接近,的確,香港的演唱會歷史相當久遠,但到現在開Show模式也是千篇一律,是時候將一些新概念帶給樂迷,所以RB今次的Show會回歸基本,好Musical,以細膩音色及歌聲去打動觀眾。

        6號︰「入行第4年,09年舉行的演唱會比較Serious,好似去決戰咁,今次終於可以輕鬆啲,因為已經可以掌握同觀眾互動嘅情,同埋控制現場氣氛,所以今次好想好好同歌迷分享我地呢4年學到嘅嘢。其實每場Show嘅Rundown都有啲唔同,例如一場會去同樂壇前輩致敬,當晚嘅歌都會圍繞呢個主題,所以鍾意我哋嘅歌迷就要買晒咁多場飛嘞。」

        泥魚孟︰「我會好好苦練鼓技,好彩我之前搵到一個好幫手,套鼓要Set啲咩聲,佢都可以幫我,所以在演唱會上,套鼓肯定靚聲,編排亦會好精采。」

        新專輯充滿愛

        為了配合演唱會,RubberBand亦會推出第四張大碟,命名為《Dedicate》,一張令人聽後充滿愛的大碟。

        雷頌德︰「因為RB之前曾經做WeddingBand,當時當然係唱人哋嘅歌,所唱嘅亦係情歌,所以今次佢哋會回歸基本,唱一啲耳熟能詳嘅情歌,當然佢哋會自己方法去包裝同演繹。」

        泥魚孟︰「我好鍾意陳百強嘅《劃出彩虹》,首歌好勵志好鼓舞,好切合我哋呢刻嘅狀態,好似揭開新一頁咁,我對呢首歌好有感受,玩呢首歌嘅時候亦頗有氣勢。」

        MarkLui談RB

        因為Mark我才有幸簽到RubberBand,對於後者有今日的成績,Mark自言相當有感受。

        「造佢哋同造其他歌手唔同,好多嘢都放晒手比佢哋,只比guideline,等佢哋唔好行歪,唔好浪費時間,我同Paco一齊去扶正佢哋,等觀眾容易去接受,事實證明,好音樂係會有人認同。」    
 
■御用監製雷頌德對RubberBand3月舉行的演唱會相當有信心,期望他們與Fans打成一片。
■御用監製雷頌德對RubberBand3月舉行的演唱會相當有信心,期望他們與Fans打成一片。
■《RubberBand Caravan Tour 2011》有別一般演唱會,將會似一個大型Party,與Fans同樂。
■《RubberBand Caravan Tour 2011》有別一般演唱會,將會似一個大型Party,與Fans同樂。
■RubberBand昨日舉行記者會,宣佈演唱會門票在明日公開發售。
■RubberBand昨日舉行記者會,宣佈演唱會門票在明日公開發售。
 
■RubberBand在早前的各大音樂頒獎禮大有收成。
■RubberBand在早前的各大音樂頒獎禮大有收成。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.