PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《戀夏》結情緣 江若琳楊梓瑤爆笑爭仔 敖犬:耍帥宅男很難演!

2011/04/18 08:47:35 網誌分類: 娛樂
18 Apr

        由我監製、錢國偉(Wilson)執導的新片《戀夏‧戀夏‧戀戀下》日前終於煞科,雖然片中動用大量新演員,連導演也是首次執導,但眾人憑着對電影的熱誠,眾志成城下,電影在預計時間內完成。Wilson表現超班之餘,我亦衷心感激戲中一眾演員的專業演出,特別是戲中有感情線的三位要角,江若琳(Elanne)、敖犬及楊梓瑤(Carol)。由於是Wilson處男執導的電影,在不容有失下,選角亦十分慎重,江若琳、敖犬及楊梓瑤是第一人選,問到第三次拍電影的Carol,對拍此片的感覺,一直笑容滿面的她只懂不斷說好開心。

        楊梓瑤:「好開心,日日同好多靚女一齊開工,個個來自五湖四海,感覺好得意,聽好多拍過電影的工作人員講,都話拍戲咁耐以嚟,呢套戲係最開心嘅一次,因為未試過同咁多靚女一齊開工。同埋我個角色好八婆,從來無諗過自己可以演得咁乞人憎」。

        敖犬做宅男

        有留意新聞的讀者都知道,敖犬為這部電影犧牲很大,天生帥哥的他,為了演好戲中宅男的角色,由朝到晚也要戴着冬菇型假髮,說話也要結結巴巴,我在旁看着也替他感到辛苦。

        敖犬:「我好感激Paco哥,多謝你想到我,第一次跟你合作,一直怕表現不好,所以對每個鏡頭都好重視,加上要說廣東話,所以一開始好緊張,幸好得Carol及Elanne的幫忙,她們教我說兜風耳及男人婆,這兩句是戲中重要的對白啊。由於我平常很活潑,一點也不宅,亦很愛耍帥,所以在戲中要Chok樣,又要扮宅,真的很困難,但也是一大挑戰。」

        江若琳甘演醜角

        江若琳拍戲經驗豐富亦相當忙碌,所以很多謝她這次肯抽空幫忙,由於戲中大部份女星皆要穿水着,已是師姐級的她會否有點抗拒?

        江若琳:「我無抗拒,但第一件事梗係問我使唔使着泳衣啦,唔使就放心嘞,其實導演話我着咗都唔會有人睇到我,戲中太多靚女,個個魔鬼身材,天使面孔。其實我拍得好開心,多謝Paco同Wilson今次用我,老實講,我拍咁多次戲,呢次着實係最開心嘅一次,因為難得演醜角,可以搞笑,我自問自己有喜劇細胞㗎。」

        二女爭冧敖犬

        江若琳、敖犬及楊梓瑤在電影中首次合作,三人對這次合作各有話說,而對首次執導的Wilson更是有讚無彈。

        江若琳:「一開始知道同敖犬合作,已有預感會同佢好有火花,除了因為新鮮感外,事實我跟他在戲中的造型都好突破,因為他演一個宅男,佢真係演得好好,有一場戲,我要打佢,為咗逼真,佢叫我大力打,打完佢塊面爆咗微絲血管,希望佢啲Fans唔好怪我。同Wilson拍戲好舒服,佢好有耐性,每一個位都教得我哋好仔細,同埋每次拍落水戲,佢都係第一個跳落水先,試好晒先叫我哋埋位,好落力。」

        楊梓瑤:「敖犬真係好專業,個假髮又熱又焗,佢由朝戴到晚,到完晒成日戲份,返到酒店先至除,佢話:『冇關係啦!』。Wilson好好,唔會催我哋,好有耐性,佢都唔似第一次做導演嘅,好有經驗呀佢。」

        敖犬:「我好多謝導演,雖然佢係第一次執導,但表現好稱職,也不會很惡的對演員,不會罵人,又會教我們做戲,雖然佢是第一次,但很懂得拍電影的方法,今次合作真的很開心。」

         主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:廖思慧、袁東亮
 
■Paco與敖犬甘心被Coral及江若琳兩個靚女打,四人打成一片。
■Paco與敖犬甘心被Coral及江若琳兩個靚女打,四人打成一片。
■江若琳與敖犬在電影中都要扮醜,難得二人有一張靚仔靚女的照片。
■江若琳與敖犬在電影中都要扮醜,難得二人有一張靚仔靚女的照片。
■江若琳大讚與敖犬合作擦出火花。
■江若琳大讚與敖犬合作擦出火花。
 
■由錢國偉執導的《戀夏.戀夏.戀戀下》集合不少靚女同場。
■由錢國偉執導的《戀夏.戀夏.戀戀下》集合不少靚女同場。
■敖犬(右)戴上冬菇假髮扮宅男,可說是為藝術犧牲。
■敖犬(右)戴上冬菇假髮扮宅男,可說是為藝術犧牲。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.