PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

販賣人性黑暗面 《報應》編劇見真章 導演羅永昌:做事要三思!

2011/05/09 08:48:04 網誌分類: 娛樂
09 May

        剛上映的新片《報應》,由羅永昌執導、杜琪峯監製,看片名還以為如杜監製的舊作《大隻佬》般探討因果,原來電影以懸疑手法去說一個綁架故事,當中所表達的是人性的黑暗面,但又跟《神探》不同,因為電影內沒有絕對的好人與壞人,因為每人心中皆有一把尺,執導過《每當變幻時》等片的羅導演坦言:「希望觀眾把焦點放在『人物』和『人性』兩方面,看完能夠有所反省,明白《報應》兩字的真正意義。」

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:廖思慧、袁東亮

        所謂善惡到頭終有報,只爭來早與來遲。

        《報應》以一宗綁架案作引子,帶出「一念天堂,用之救贖,用之殺戮」的微妙關係,不要誤會電影的中心思想是想探討宗教的天理循環,實情是講述人性,以為復仇可以懲罰敵人?原來到最後,懲罰者才是受害者。

        羅永昌:「人對人有好多要求,希望對方點點點,然後出現一個自己想要嘅結果,就好似黃秋生飾演嘅角色,對下屬同仔女都有好多要求,永遠用自己把尺去度人,但呢個世界點會咁簡單,唔係你話想點就點,你做過咩行為,就有啲咩結果出現,呢樣就係我想透過電影嚟表達嘅核心。唔好聽過片名就以為係講因果咁大件事,只係想觀眾明白,每行一步,每做一件事,衍生出嚟嘅結果都唔同,所以凡事必定要三思而後行。」

        睇好Janice Man

        跟羅導演合作無間的編劇馮志強一直強調,戲中所有演員均表現超班,除了好戲之人黃秋生外,飾演其女兒的文詠珊(Janice),演技更是讓他及導演刮目相看。

        馮志強:「Janice飾演秋生個女,我哋一開頭就寫佢遺傳咗爸爸嘅霸道,所以佢喺戲內係迷你版秋生,除因為被綁票而經常被打外,更要演秋生嘅影子,難度相當高,但Janice都做得好好。因為佢嘅角色好重要,係故事嘅脈絡,唔係佢被綁,秋生唔會因為忿怒而報仇,然後再去到萬劫不復嘅境地。」

        Janice慘遭虐待

        演技被讚賞的Janice坦言,跟秋生合作是難得地興奮,但對於在戲中經常被打,甚至被活埋,嬌滴滴的她竟然說好玩。

        Janice:「其實一收到劇本已大概知要做乜,但到拍攝時卻是意料之外,好多場面令我好震撼,被泥活埋係好恐怖,因為我好怕蛇蟲鼠蟻,但都唔及被綁匪打,唔係因為我怕痛,係因為嗰幕我要矇住眼綁晒手腳,心理關口好難過,因為我係知將會畀人打,但明知又要扮唔知,好難演,加上矇住眼,嗰種就嚟就嚟嘅感覺真係好難頂,但而家拍完嘞,我就梗係唔驚啦,仲覺得好玩。」

        恭碩良的第一次

        因為恭碩良(Jun)的型格吸引到導演,所以令前者有機會一嘗做綁匪的滋味,但對於這個第一次,Jun卻百般滋味在心頭。

        恭碩良:「因為戲中演一個細膽嘅綁匪,做咩都好緊張,其實我拍嗰陣真係好緊張,特別係要虐打Janice嗰幕,真係好驚。可能之前拍《同門》嘅反應幾好,所以導演今次搵我做呢個角色,而家對拍戲嘅自信心大咗,雖然拍戲要做好多預備,但我好Enjoy。」

 
■左起:馮志強、羅永昌、黃柏高及Janice大談演戲的種種難處。
■左起:馮志強、羅永昌、黃柏高及Janice大談演戲的種種難處。
■《報應》劇照
■《報應》劇照
■Janice坦言對在戲中經常被打,甚至被活埋,嬌滴滴的她竟然說好玩。
■Janice坦言對在戲中經常被打,甚至被活埋,嬌滴滴的她竟然說好玩。
 
■Janice提起這一場被活埋的戲仍然心有餘悸。《報應》劇照
■Janice提起這一場被活埋的戲仍然心有餘悸。《報應》劇照
■《報應》的導演羅永昌(右)與編劇馮志強暢談拍攝過程。
■《報應》的導演羅永昌(右)與編劇馮志強暢談拍攝過程。
■恭碩良向黃柏高講述他演綁匪的滋味。
■恭碩良向黃柏高講述他演綁匪的滋味。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.