玉米豬柳@清新之選 (60款懶女生懂做的小菜---48)

2011/05/24 10:11:38 網誌分類: 60款懶女生懂做的小菜
24 May

m記前幾年開始宣傳佢地有d「清新之選」俾人食, 我都唔執輸, 整個清新之選。

中間果d係加左粟米整既豬柳, 材料包括碎豬肉、粟米, 醃既時候要落鹽、老抽、黑胡椒粉, 最後加生粉。

煎之前呢, 高火燒熱個鑊, 加油, 等d油起泡, 再放d豬柳落去, 先煎一邊, 再煎另一邊~ 為左保障佢地熟晒, 用微波爐叮一分鐘, 肯定熟。而呢個方法最大既優點, 係你整左好多餸既時候實有d餸會凍左, 叮一叮就一舉兩得。

加d菠蘿, 除左清新d, 仲可以俾d汁d豬柳, 叮完之後「保濕」。

回應 (2)
我要發表
ivina
ivina 2011/05/25 08:24:46 回覆

哦,唔使發高燒...以後記住~

2011/05/24 23:10:11 回覆

這個不用高火燒呀!!

user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..