全城抗狗!!!!!!!!

2011/06/09 18:06:55 網誌分類: 寵物
09 Jun

唔理你地養狗既人有咩思維模式, 總之, 法例/ 屋苑條例/ 商場條例唔俾你帶狗隻出沒, 你就唔可以違規!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我討厭嚮身邊出現狗隻, 除左佢地有尖牙同埋利爪、可能有蝨之外,仲可能會嚮唔適當既時候排出狗便。

可能你地覺得我歧視。依家我想了解你地點睇我呢篇, 隨意講la, 我唔怕你地罵~ 你地可以話d狗受過儀態教育, 唔會好似我講咁。今日我咁燥係因為:

 

嚮商場toilet見到有2個12、13歲咁既女仔抱住隻狗, 塞住個門口, 以為佢地會出黎, 點知佢地企嚮度打牙鉸~ 我由於要見工, 想補d粉 (大熱天時,好多汗), 一定要入去, 就好有禮貌咁問:

「唔該, 妳地會唔會行出黎架?」

「妳咪入黎囉, 隻狗唔會咬你架。」

佢地答既時候語氣唔係咁友善, 仲有少少寸。講到呢度, 你地可能覺得, 佢地養狗養成咁, 唔代表其他人都咁冇風度。但我呢幾個月成日搭自己住既大廈既升降機都有勁多人帶d狗周圍去, 只係手抱, 冇裝好。d狗個頭探下探下, 真係唔知會唔會伸條脷出黎, lai人...

sorry, 我唔鍾意狗。當然我唔可以阻止你地鍾意狗, 但有返d公德心la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 如果你有公德心, 我唔反對你養狗。仲會支持你, 因為狗係人類忠心既朋友嘛- 聽聞。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..