PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

收起性感做模Art DaDa陳靜哭訴 請給我一個機會!

2011/06/13 08:47:57 網誌分類: 娛樂
13 Jun

 

        暑假未到,水着寫真戰已掀起序幕,年輕貌美的女模們諗盡辦法出位,有人言論大膽,有人展示身材,各出奇謀,着實讓人喘氣。去年以52款性感造型月曆突圍而出的「百果園」DaDa陳靜今年收起性感,轉玩高貴型格做模Art,愛情與麵包,DaDa選後者,還悲歎o靚模不易做,「我唔甘心就此玩完,希望大家給我一個機會!」主持:黃柏高

        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、袁東亮
        化妝:KayteFung

        被封為「宅男女神」的DaDa說要轉型,今年書展將以模Art姿態推出個人寫真集,玩盡「夢境」造型。

        「今年唔想太性感,以造型為主,環繞我的夢境,玩妝玩造型,當中以黑天鵝的造型我最喜歡,靈感來自同名電影,覺得那些造型和妝容都好靚,也有很多頭飾,走型格高貴感,也會有一個內衣造型。這次在上海外灘取景,你知嘛,當地人見你影相就會很熱情圍觀,所以也不敢太性感走上街。今年寫真戰都好有信心,真係要多謝周秀娜唔玩,競爭下降自然唔擔心銷量。」

        鬧爆性騷擾

        行性感,DaDa被宅男封為「性幻想女神No.1」,成功俘虜宅男心的代價是暗地裏被人性騷擾。

        「曾經收到好多短訊信件,講埋啲嘢好肉酸,繪聲繪影,但我唔會嬲,只係覺得『有冇搞錯?』被人幻想做咩都無所謂,反正我阻止唔到,當初決定行性感都有心理準備,我想講,香港真係有性騷擾這種事,入行前也曾遇過,小學那年坐巴士就被人摸大髀,可能佢以為我是那種斯文唔敢出聲的女生,但我就好惡咁指住對方鬧,一路鬧到佢落車,唔怕講,我好惡,唔好蝦,唔好諗住埋嚟蝦我!」

        不敢再被愛

        那個女生不渴望被愛?22歲的DaDa卻清楚說明要麵包不要愛情,全因身份低微。

        「真心的,現時真的不想拍拖,事業No.1,始終拍拖唔係兩個人咁簡單,係雙方屋企的事,形象咁性感,會擔心對方家人唔接受,我唔想因為拍拖而有所顧忌,唔想影響工作,你可以話我犧牲愛情。經理人(施念慈)教我好多,有時唔開心會攬住佢喊,講真,如果可以唔靠性感做到今日的成績,有邊個唔想?但好睇你個人條件囉,每次出嚟都要性感,作為女仔始終會覺得尷尬,自己唔想一直咁落去,某程度上係唔開心的,經理人好好,會陪我傾偈,有得着的,自己都見到有回報,條路係我自己揀的,要負責任走下去。」

        不甘被貶低

        DaDa堅稱這次寫真集將成絕響,是第一本也是最後一本,她要轉型,要告訴全世界她有的是內涵。

        「唔想再行性感,唔想俾人覺得我好Cheap,唔想只得男Fans追捧,唔想大家只留意我的身材,我覺得好辛苦,壓力好大,我知好多人歧視口靚模,但我問心無愧,我盡咗力去做,我從來都未試過咁盡力去做好一件事。有好多嘢唔係咁簡單,自己真係有諗過放棄,但我唔甘心,因為我真係有付出,依家放棄都唔知可以做啲咩,唔可以返轉頭做正行,有諗過去讀書,知識好重要,但又唔捨得走,一走咗就咩都無,呢行要Keep住曝光,我唔甘心就此玩完,希望大家給我一個機會!我想拍戲,雖然呢刻都只演花瓶角色,火辣辣冶艷那種,但這是一個機會,我一定會努力!」

   

        
 
■一向賣性感的DaDa,今年決定轉型走高貴路線,更堅稱將推出的寫真集,將會成為絕響。
■一向賣性感的DaDa,今年決定轉型走高貴路線,更堅稱將推出的寫真集,將會成為絕響。
■今年高貴feel
■今年高貴feel
■DaDa新一輯寫真集,少了點肉但多了一份意境。
■DaDa新一輯寫真集,少了點肉但多了一份意境。
 
■訪問期間,DaDa表示不希望大家將焦點放在她的身材上,她希望能夠獲得一個機會進軍影壇。
■訪問期間,DaDa表示不希望大家將焦點放在她的身材上,她希望能夠獲得一個機會進軍影壇。
■去年夏日feel
■去年夏日feel
 
 
回應 (1)
我要發表
2011/06/16 20:30:14 回覆

請支持勁哥fans愛心滿東華 大行動 !

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.