PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

戲劇概念演唱會 唱盡20年經典金曲 張信哲 3月紅館 普度眾生

2012/02/13 08:40:59 網誌分類: 娛樂
13 Feb

        張信哲是我最欣賞的華語歌手之一,他不單是情歌王子,是只應天上有的靚聲王,其得天獨厚的一把能透玻璃的靚聲,一聽難忘。為紀念入行20年,阿哲由去年開始便舉行《I Saw我看見張信哲世界巡迴演唱會》,3月29及30日將重踏紅館,為給予自己及歌迷新鮮感,阿哲任命自家舞台劇團的班底製作演唱會,「用我嘅歌做串連,我會用戲劇加舞台加服裝來向觀眾展現充滿故事嘅音樂。」近來香港市民對社會有太多不滿的聲音是時候洗滌一下心靈,阿哲這位天籟之音來得正合時宜。

主持:黃柏高
統籌:林永匡
協力:廖思慧、袁東亮
化妝:CathyLau(ColourCorner)
髮型:JohnnyWu(HairCorner)

        過去兩年,阿哲走遍了美加、英國及內地舉行巡迴演唱會,但他不忘香港的歌迷,千辛萬苦騰出空檔再踏紅館,演唱會名叫《我看見》,包含無限感恩,所以阿哲絞盡腦汁,替紀念Show加入無窮新意思。

        張信哲:「歌手最幸運嘅地方,就係因為有歌迷鍾意先可以周圍去演出,去睇之前未睇過嘅嘢,我真心感激歌迷,所以今次個Show加咗舞台劇同戲劇嘅形式去表演,個Show好似3D咁,聽完再睇再去感受,所以有《我看見》嘅主題。去年喺台灣成立咗一個「台北故事劇團」去做舞台劇,劇團嘅人好有Talent,啲諗法同做音樂嘅人好唔同,知道同佢哋合作做演唱會應該會有另一番景象,所以由燈光、場景、舞台設計、服裝以及概念都由佢哋去搞。演唱會共分五Part,由我嘅音樂去串連,用我嘅歌去講故事,好似有一Part叫「情逢棋手」,舞台會拼砌成棋盤,舞蹈藝員會扮成棋子,我就係披甲指揮的將軍,用以表達我哋嘅生命同愛情都好似一盤棋,要用自己嘅一生去賭,行錯咗就唔可以返轉頭,我好鍾意呢Part,因為好有意思。至於嘉賓人選,我一直好想搵彭羚,知佢會為Wyman復出,因為我都有份做ConcertYY,希望到時有機會親自邀請阿Cass做我演唱會嘉賓,因為當面問,有誠意好多。」

        心血大酬賓

        為配合演唱會,阿哲特別為香港歌迷推出一張精裝版《初──專輯》,買一更送一,內藏去年為了舞台劇而推出的一張舞台劇原聲大碟《花季未了》,新歌加經典歌統統有收錄,難怪阿哲亦揚言好抵買。

        「《初──專輯》同《花季未了》係兩類完全唔同嘅音樂作品,入行20年嘞,20年係一個階段,希望好似當年做新人咁搵番一啲熱情,記得初入行,咩都唔識,只想做自己想做嘅嘢,無考慮咁多,但喺呢行做咗咁耐,太熟悉嘞,好怕自己會無晒啲火,所以製作《初_專輯》係希望提醒自己,唔好無咗熱情。專輯內我推介一首叫《空位》,由我嘅生活去出發,自己重未搵到身邊嗰個人,但我唔會自怨自艾,唔會抱怨,要不斷提醒自己,要有勇氣去追求,人生係充滿希望嘅。」

        向音樂劇邁進

        有自己劇團,又演過舞台劇,近月連廣播劇亦有參與,阿哲的人生目標正向音樂劇方向邁進,祝阿哲的心願能早日達成。

        「未必係今年,但絕對係未來嘅目標,華語樂壇未有太多音樂劇嘅代表作,來來去去都係得《雪狼湖》,其實音樂劇有好多空間發展,但難處係無咩前作可參考,所以呢樣亦係我成立劇團嘅原因,想訓練自己喺各方參與多啲,隨咗演之外,亦會參與幕後編曲同作曲,慢慢了解一部劇點樣去Run,台前幕後都熟悉運作之後,先可以把握得好啲。」       
        

 
■張信哲走遍全球開騷,始終沒有遺忘香港的歌迷,所以決定在三月在紅館開騷,更會加入戲劇元素,令演唱會變成故事大舞台。
■張信哲走遍全球開騷,始終沒有遺忘香港的歌迷,所以決定在三月在紅館開騷,更會加入戲劇元素,令演唱會變成故事大舞台。
■演唱會宣傳海報
■演唱會宣傳海報
■張信哲去年為舞台劇推出的一張舞台劇原聲大碟《花季未了》,隨新碟附送。 資料圖片
■張信哲去年為舞台劇推出的一張舞台劇原聲大碟《花季未了》,隨新碟附送。 資料圖片
 
■張信哲早前曾在內地參演舞台劇,現把戲劇元素加進演唱會中。   資料圖片
■張信哲早前曾在內地參演舞台劇,現把戲劇元素加進演唱會中。   資料圖片
■張信哲最希望邀請彭羚擔任其演唱會嘉賓。 p /p  資料圖片
■張信哲最希望邀請彭羚擔任其演唱會嘉賓。 

 

  資料圖片
 
 
回應 (1)
我要發表
2012/02/15 01:51:05 回覆

多謝哂 !

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.