PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

告別大碟班底強勁 Hardpack:我哋團火唔會熄!

2013/05/27 08:41:41 網誌分類: 娛樂
27 May
        很喜歡Indie音樂文化,就是那種沒多掣肘的音樂創意,能帶給樂迷無限驚喜,只可惜連玩得出色的Hardpack也宣佈散band,「夾band係好開心,但人大了就要面對現實,見好就要收。」鼓佬KB坦言Hardpack團火仍未熄,只要有機會就一定會繼續再玩,臨別送上最新大碟《NEVERBETHESAME》便碌爆卡搵幫手,大批樂壇猛將背後發功,誓要把最精采的送給樂迷。

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕、袁東亮

        如你有接觸Indie音樂便知道,他們是從不妥協於主流的,Hardpack的新大碟正是其道。

        Adam:「新碟籌備兩年,還記得當初大家說得很清楚,一係唔玩,要玩就去盡,找來美國著名混音師BrainMcTernan幫手,大家風格一致,出來效果好滿意,還有班志同道合的朋友一齊玩,每首作品都是最精選的。」

        KB:「因為資金有限,所有朋友都係搭膊頭來幫手的,打鼓方面有台灣的SkotSuyama陶山,他是S.H.E的監製,填詞有梁栢堅、陳詠謙、火火和MR樂隊的DASH,個個都仗義出手,講真,樂隊之間好難會有人真心幫你,那些成日話要夾band要團結的,都係得個講字,暗地裏又會勾心鬥角,連幫手放隻MV上網都唔肯,所以要衷心多謝這班朋友。」

        基仔:「這次真係好玩,MastaMic幫手rap,盧凱彤彈段solo,個個都好唔話得,唔會有唔同唱片公司的掣肘,想做就去做。」

        Joseph:「我覺得要多謝Adam媽咪、教容祖兒唱歌的ChristineSamson,她是樂壇教母,二話不說借出Studio,又教我唱歌運音和舒發情緒。」

        靠《爆腎》宣傳

        有心搞事無話唔得,Hardpack沒有大公司backup一樣得,自資出碟前先借助網絡世界的威力,搞整蠱節目入屋吸客,順帶把作品植入樂迷腦中。

        KB:「當初抱着玩下心態,硬插Hardpack的作品在《玩爆你個腎》片頭片尾,要觀眾樂迷局聽,都係分享的一種,《小喇叭》大家聽到熟,還記得夾這歌時,閂埋門好幾晚不停repeat,玩得好開心,我又好鍾意《加價熱潮吹遍香港》首歌,同梁栢堅打邊爐講開加價問題嚴重,就決定不如整首好似許冠傑的歌咁講下民生,為拍MV跟人上街遊行,亦在那時認識了現役爆腎團隊的阿檸,往後就一齊玩,生活就係要linkup朋友。」

        Adam:「因為自己監製,首首歌我都鍾意,新作《唉》有別Hardpack以往風格,Joseph演繹上亦好有驚喜,這首歌改變了他的唱腔;基仔的《鬥地主》曲風好好,我幾乎原用整支旋律,無點執,始終大家有默契,知道要乜。」

        四子各有發展

        Hardpack唔玩,樂迷大叫可惜,早前的告別騷全場爆滿,有樂迷投訴買票無門,說回來又是那句唔珍惜。

        KB:「估唔到會爆滿,台上台下打成一片,當晚玩得好開心,其實講散band都係因為見唔清條路可以點行,Hardpack唔想玩主流,香港玩Band本身條件要得之外,還要有話題性,Rubberband都係得Paco帶住先得,講真,歌手樂隊都只係商品,要簽都揀易搞的,出唱片唔會賺大錢,係拍廣告做代言先叫有錢搵,夾band係好開心,但人大了就要面對現實,見好就要收,以前點玩都得,現在要生活,Joseph要教結他,基仔有個仔要照顧,Adam都係玩音樂為主,大家都好忙,我算係最無顧忌的一個。Hardpack團火仲未熄的,只要有機會就一定會繼續玩,《爆腎》都唔會停,繼續爆落去,心肝脾肺腎全部都要爆,也會拍戲和做主持。」

        Adam:「我都係繼續音樂,做多點幕後的,會返內地發展,始終內地音樂空間很大,最近跟中國好聲音的平安錄歌,也會跟周筆暢有合作。」

        基仔:「個女剛一歲,想多點時間陪家人,也想在音樂造藝上有點新火花,始終這世界好現實的,彈唔出新嘢就無人用你,希望可玩得再好啲。」

        Joseph:「繼續開班教人結他,樂壇需要新血,另一方面也會鑽研音樂,好好進修自己。」
        
 
■見唔清條路可以點行,又唔想玩主流,玩音樂玩得出色的Hardpack也宣佈散band。
■見唔清條路可以點行,又唔想玩主流,玩音樂玩得出色的Hardpack也宣佈散band。
■Hardpack最新大碟《NEVER BE THE SAME》。
■Hardpack最新大碟《NEVER BE THE SAME》。
■鼓佬KB坦言Hardpack團火仍未熄,只要有機會就一定會繼續再玩。
■鼓佬KB坦言Hardpack團火仍未熄,只要有機會就一定會繼續再玩。
 
■樂隊Hardpack《光榮退役》音樂會,何超儀(圖中)擔任表演嘉賓。資料圖片
■樂隊Hardpack《光榮退役》音樂會,何超儀(圖中)擔任表演嘉賓。資料圖片
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.