PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

《3兄弟》墮情網,陳奐仁:女人鍾意利用我!

2013/09/30 08:42:01 網誌分類: 娛樂
30 Sep

        巴打溝絲打,聽落有啖笑,葉念琛導演新作《溝女不離3兄弟》是喜感十足的自白書,改玩宅男總動員,預告片花睇到人會心微笑,那些年誰沒當過小男人?又有哪個大男孩沒有煩惱?要Hanjin陳奐仁演宅男,遇上野蠻女友莊思敏,過程抵死又惹笑,情聖張建聲愛上夜總會公關倪晨曦?葉導演以笑聲包裝現代愛情的殘酷和自私,估不到的是,Hanjin這次能激發喜劇細胞,真係面對面唔笑都夠惹笑,10‧17不能錯過。

主  持:黃柏高
統  籌:林永匡
撰  文:彭燕燕
攝  影:袁東亮
服裝提供:Avibe@LeeJeans(倪晨曦)、Religion(莊思敏)、
CDCconceptLtd.(張建聲)、DivisionOne(陳奐仁)

        宅男溝女,講就易,葉念琛自編自導的《溝女不離3兄弟》欽點Hanjin陳奐仁飾演宅男,角色造型爆笑,「我的角色是葉禮信,被導演塑造成『古板』老土的宅男,無朋友無人緣,女人見到只會想利用我,這跟我本身的性格相反,雖然我沒Justin(張建聲)咁有型花弗,亦不似Sammy(沈震軒)咁鵪鶉,但仍覺得好好玩。記得當初圍讀時,我度好玩潮州諧音,點知Bob哥埋位客串時搶玩了,結果導演要我轉扮ABC、日本華僑或印度華僑,最後我選了扮印度。」Hanjin還刻意加入轉手動作,突出角色性格。

        莊思敏報復牀戰

        把「宅男」套入現代愛情觀,葉導放棄那些胡鬧故事,改以宅男遇上野蠻港女,終日被人恰到暈,這樣才夠真實,莊思敏說:「我是女強人,拍拖多年的男友職位比我低,慣性被我呼喝,離譜到決定結婚都只係知會男友一聲,Hanjin一心幫手整走我,點知被我識穿,為了報復,我還主動擒上Hanjin身上,上演女上男下的大膽牀戲。」愛情會令人迷失,葉導以喜感來包裝這種荒唐報復手段,確實精采,「我好欣賞Sammy這對手,表情和意識形態真係幫到好多,令我鬧佢鬧得更狠,甚至使盡力叉住佢條頸。」莊思敏不忘公開剖析對導演的一份情,「好感謝葉念琛,佢對我真係好好,某程度上算是我的伯樂,給我很多機會,佢清楚知我底線,而我亦好放心將自己交託畀佢,埋位前都有同我講這次角色可能很惹人討厭,葉念琛好識得去表達,以前試過跟其他人因溝通錯誤而出錯,但葉念琛唔同,佢好清楚自己想要甚麼。」

        張建聲好艷福

        誰說只有宅男溝唔到女?戲中攬女無數的張建聲亦有這煩惱,「戲中我飾花弗型男陳永勝,自覺全世界女人都可以追到手,為了得到倪晨曦用盡方法,記得有場戲要Elva講出身世,場景畫面浪漫感人,可惜現場背景實在太嘈,仲要係播緊賀年音樂,當時只好扮聽唔到,繼續面對面扮情深,其實係好想笑。」扮情聖有着數,張建聲周旋三女中,與Jeana、吳若希攬住啜,真係恨死隔離,難怪他大讚導演好好,「葉念琛真係好好,畀我試唔同嘢。我們這班仍是新人,但他好清楚我們各人的元素,好識引導我們入戲。」

        Elva讚導演夠體貼

        樣子精緻的倪晨曦從旁和應,「導演真的很有耐性,我拍戲經驗不多,埋位前導演同我傾了很多,仲好體貼地為我把角色修改,話唔使驚廣東話唔正,必要時講國語都得,讓我更能投入演出。」靚女自然多着數,就連對戲時的幻想對象都有人爭,「跟Justin剖白那場戲真係好緊張,擔心入唔到個Mood,好在Justin在場幫我,不停教我放鬆,到拍攝一刻,情感一湧而出。」Hanjin搭嘴說:「就係幻想我企在你面前!」眾人聞言即笑到收唔到聲,「沒錯,望住你就喊!」Hanjin由得你笑,自顧自說:「我跟蔣家旻一對,彼此感覺很親切,做戲又好用功,其實今次合作的演員都很用功,對稿時,你會發現Justin已背熟所有對白,這種精神很好,我自己都好用功,無辦法,記性唔好,唯有死記。」

        黃柏高
 
 
■大情聖張建聲也被倪晨曦迷倒。
■大情聖張建聲也被倪晨曦迷倒。
■陳奐仁演「宅男」入型入格。
■陳奐仁演「宅男」入型入格。
 
■宅男Hanjin遇上野蠻女友莊思敏,過程抵死又惹笑。
■宅男Hanjin遇上野蠻女友莊思敏,過程抵死又惹笑。
■張建聲在戲中飾演花弗型男。
■張建聲在戲中飾演花弗型男。
回應 (1)
我要發表
2013/10/01 04:17:12 回覆

Thankyou !

 

user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.