PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

同王菀之再合作 王祖藍讚演技放 嗌加牀戲

2014/05/05 08:42:21 網誌分類: 娛樂
05 May

        一講葉念琛導演,就會聯想到他執導的一系列愛情片,不過今年正值葉導入行10周年,他就來個大突破,邀請喜劇泰斗許冠文出山,夥拍《老表,你好嘢!》「雙王」情侶檔王祖藍和王菀之,轉型拍一部講人生的新電影《delete愛人》。新舊笑匠共冶一爐,笑位自然多,而繼電視劇後,兩度與王菀之合作的祖藍就大讚對手成熟夠放:「呢部雖然係佢首部電影,但Ivana演得夠癲,早知我加埋牀戲啦!哈哈!」

主持︰黃柏高
統籌︰林永匡
協力︰袁東亮、林書鉉

        專拍愛情小品的葉念琛,有一日忽發奇想:「如果身邊無了敵人,生活是否變得美滿,無往而不利呢?」因此構思了電影《delete愛人》,講述男主角葉波榮(王祖藍飾)工作生活等諸事不順,突然有一日他得到可以隨時delete(刪除)身邊不喜歡的人的能力,將佢命運改寫。故事超現實,卻令人睇完笑中有淚,葉導更打動一代笑匠許冠文出山飾演賤老闆,與王祖藍大放笑彈。

        戲中被上司許冠文連番糟質的王祖藍,大讚前輩演技無得輸,仲肯畀意見令故事更工整,王祖藍說:「由細睇Michael哥哥(許冠文)的《半斤百両》(76年上映)大,今次居然可以做對手戲,Micheal哥哥依然係30年前的賤老闆,而我就好似做當年的許冠英咁被人恰,好奇妙。佢仲話笑片一定要合乎邏輯,故事的起承轉合,佢捉得好緊,他的督促對我好重要。」

        王菀之處女電影

        養尊處優的許冠文在新戲拔刀相助,葉導亦獨具慧眼,邀請王菀之去年首度拍電影,將Ivana的搞笑天份爆發出來。王菀之說:「真係好多謝導演搵我拍第一部電影,而且仲係同祖藍拍,我好放心。祖藍好肯教我又照顧我,會提我『拍埋就放飯!』令我唔使擔心。而首次拍電影的感覺好深刻,我記得第一日去片場時戰戰兢兢,葉導見到我第一句就問:『食咗嘢未呀?攞張外賣紙睇啦!』我個心就定晒,覺得導演好好人,之後一路拍一齊食飯度橋,氣氛好和諧,亦放鬆心情去拍。」

        「BB變笑彈」

        同王菀之再合作的王祖藍亦對Ivana另眼相看,他說:「首次拍劇時,她仲係BB咁,例如喊就喊、笑就笑,憑直覺去演,有BB的可愛。但今次的表現就成熟了、豁晒出去,演得癲又夠放。加上佢同時間拍緊《金雞SSS》,乜都揸錢(歪音加錢),做到無包袱,早知係咁我加埋牀戲啦!下次一定要有牀戲呀!哈哈!」而同葉導多次合作的祖藍,亦覺今次題材特別,是「非一般葉念琛」電影。

        鬧喊王菀之

        其中一場大鬧喊戲,對祖藍絕大挑戰,他喪鬧Ivana,二人真情流露喊出goodtake,祖藍說:「嗰場戲講我和Ivana就快結婚,但二人吵大鑊,婚禮急煞停。我鬧得狠,佢又喊得激,嗰吓我溫兆倫上身,一輪嘴係咁數佢,佢就喪喊,結果一Take過。拍完Ivana話我嗰刻好惡,嚇到佢真喊!套戲一時好浪漫,一時又溏心風暴咁,又無啦啦搞吓笑,好豐富㗎。」

        祖藍演技無得彈,戲內亦有大量群戲,有薛家燕、元秋、莊思敏等鬼馬家人,其中家燕姐能放能收的自然演繹,令王菀之非常佩服,她說:「有場戲講我買定十年的節日禮物探未來奶奶家燕姐,我們試戲時,我就將禮物推晒畀佢,啲禮物多到跌落地,我心諗『死啦咁狼狽』,結果家燕姐一邊執一邊接戲,流暢自然,導演好滿意。」

        黃柏高
 
■Paco大讚王菀之經電視劇熱身後跳入影圈,同王祖藍一樣充滿喜劇感。
■Paco大讚王菀之經電視劇熱身後跳入影圈,同王祖藍一樣充滿喜劇感。
■電影中,失意的王祖藍幸有青梅竹馬女友王菀之,對他不離不棄。
■電影中,失意的王祖藍幸有青梅竹馬女友王菀之,對他不離不棄。
■71歲的許冠文(左)寶刀未老,扮演刻薄賤老闆成日爆肚搞gag。
■71歲的許冠文(左)寶刀未老,扮演刻薄賤老闆成日爆肚搞gag。
 
■莊思敏扮演祖藍妹妹,造型妖冶爛撻撻,性格市儈,當阿哥搖錢樹。
■莊思敏扮演祖藍妹妹,造型妖冶爛撻撻,性格市儈,當阿哥搖錢樹。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.