夜神月
夜神月
夜神月

季前試閘嘉年華

2015/08/16 22:28:06 網誌分類: 賽馬
16 Aug

每逢暑假筆者有一個指定節目,就係在八月尾同家人一齊到馬場,參加季前試閘嘉年華。

季前試閘嘉年華已舉辦多年,每年入場人數都幾近爆滿,場內人頭湧湧。一家大細可在場內玩下攤位遊戲,小朋友又可騎下馬仔,影下靚相。到五時左右又有馬匹試閘舉行,可讓小朋友在近距離欣賞下馬匹全速在賽道奔馳的壯觀場面,實在是不容錯過的一個節目。

今季前試閘嘉年華的門票,將於明日起在馬會的指定投注處發售,有興趣的朋友記得早D去買飛呀。

回應 (1)
我要發表
2015/08/18 20:35:33 回覆

未去過,睇完夜神兄推介非常有興趣,可惜門票一日內已售罄,只有望門輕嘆......

user

已關注

最新回應

2015/08/18

未去過,睇完夜神兄推介非常有興趣,可惜門票一日內已售罄,只有望門輕嘆......

夜神月
夜神月 2014/08/06

{#icons_cat2}

不過是高級版的..

2014/08/05

我想起一個笑話,有一位相士名為林真,在十七歲的時候,到一位相士去看相,相士同林真講...小弟弟...你這一世都要同人擦鞋度日....林真聽見之後不服,從此努力學習各種相學理論,結果成了一位知名相士.....只是亦有人說當日相士沒有講錯,只是林真已經唔駛用手同人擦鞋,改為用口去擦...