PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

葉念琛欽點做o靚模 王菀之:乸型柏豪幾好咀!

2015/08/31 10:11:13 網誌分類: 生活
31 Aug

        常說演員要懂得豁出去,看王菀之便知,演戲從沒包袱,從舞台劇到電影,每次都能令觀眾有驚喜,Ivana在葉念琛監製新片《沒女神探》中,為查案扮o靚模,啜嘴趷籮玩自拍,過程堅爆笑,她說:「我飾演智商189的警花,跟男友分手便自暴自棄,為查案被迫跟班毒男學做o靚模,最後竟然愛上娘娘腔的周柏豪。」

        主持:黃柏高
        統籌:林永匡
        協力:彭燕燕
        攝影:譚壹致
        Hair:ZingWong@HairCulture(王菀之)
        makeup:JaniceTao@ZINGthemakeupschool(王菀之)

        葉念琛確實眼光獨到,有誰想到王菀之的喜感如此澎湃?「我一直好鍾意睇Ivana做訪問,那種妙語連珠和反應好好笑,前年拍《delete愛人》已覺得她驚為天人,喜劇感和方法演技都好難捉摸,Ivana拍完《金雞》我便找她做女主角,《沒女神探》的劇本是為她度身訂造,一個智商189的警花為查案混入模特兒界,變成一個不用智商維生的o靚模。」Ivana說:「屢破奇案的警花卻在愛情生活上屢遇挫折,被拍拖多年的男友傷得好深,深到我要放棄自己,變成沒女,無自信、唔做№,日日匿在家放棄自己,暴飲暴食,無沖涼無洗頭,成屋好亂。直至我上司蔣志光衝來我家,要我混入模特兒界做鎆底查案,故事就咁開始。」

        Ivana玩制服誘惑

        要王菀之跑去做o靚模,勢必要有個很合理的原因吧,葉念琛把角色設計成智商高超的警花,混入模特兒界查案,他說:「拍攝前做reserch,好想反映時下毒男、o靚模和網上文化,我找了幾位美女BB陪Ivana做o靚模,如連詩雅、陳嘉寶、SuperGirl的Heidi,她們都是毒男群每日追蹤的對象,另外找林盛斌(Bob)、鄭敬基、張建聲做『毒男三人組』,他們是警隊精英,包括談判專家、重案組和高科技人才,但他們是毒男,蔣志光找這幾個毒男來訓練王菀之做o靚模,唯有毒男才知道毒男鍾意甚麼,毒男才知道他們眼中的美女、港女係點,Ivana角色反差好大,有二十多個造型,當中有好多制服,排球、女僕、校服等,簡直一流。」為求更像真,劇組找人製作o靚模人形攬枕及紙牌,Ivana說:「好想攞返屋企,靚得來亦好惹笑。」

        港女自拍竅門

        有睇試片的,十有九讚王菀之演得夠放,葉念琛說:「要Ivana由一個好硬朗的警察去扮演o靚模去拍寫真集,於是上網搵港女『自拍』竅門,好多人成日會問點解港女自拍照咁誘人,原來道理很簡單,就係諗住身體有邊部份痛,邊度痛揞邊度,影出來就會好迷人,又或有些女仔自拍post上instgram或facebook好多人like,亦可以話係呃like,因見好多女仔影相一定要戴大眼仔,所以戲中都有句對白『唔戴大眼仔,出鈬點溝仔?』,但係咪真係要這些包裝先叫靚?跟Ivana合作幾次,我真係好欣賞的是,她真係一roll機就代入角色,比如她一roll機就變成張家輝,唔係《激戰》張家輝,係『化骨龍』張家輝。」

        Bob放盡去玩

        說起周柏豪這次的突破,葉念琛說:「大家都知他是男神,最近更被稱做暖男,其實再要柏豪做靚仔無乜突破,我問他夠唔夠膽做騡型,又或會被人誤會性取向的,他即時好有興趣,我要他先做點research,幾日後埋位拍攝,他已ready,動作、手勢、神態都好似,一鱓都唔係靚仔有型的周柏豪,我幾鍾意佢同Ivana一拍即合,幾有默契,觀眾會覺得過癮的,至於那場Kiss戲,係王菀之不停跟柏豪講唔使緊張。」王菀之笑說:「因為他顯示得有點緊張,又做好準備,不停搽潤唇膏,好似好趕時間咁不斷倒數,不停問拍到未,其實大家本身已認識,私下話題都離不開音樂,這次跟他拍接吻戲係唔緊張的,本身我自己都好喜歡這場戲,好幽默。」葉念琛補充說:「周柏豪不停要求多角度拍攝,不停NG。另一方面,希望觀眾會留意Bob,無論造型還是演繹,真係好爆,他是模仿一個日本毒男,地中海、覑運動衫條褲抽到好高,唔知點解褲檔中間會濕鰦,是他主動要求的,成個造型好出位,希望觀眾入場睇,還要留到最後一刻,因我在片尾放好多NG片,希望大家可以由頭笑到尾。」
        
 
■王菀之(左)拍葉念琛的《沒女神探》完全沒有任何包袱,演得很放,令人看得很開心。
■王菀之(左)拍葉念琛的《沒女神探》完全沒有任何包袱,演得很放,令人看得很開心。
■《沒女神探》的劇本為王菀之度身訂造,讓她全無顧慮發揮。
■《沒女神探》的劇本為王菀之度身訂造,讓她全無顧慮發揮。
■葉念琛在新片為不同演員塑造新角色特質,菀之在片中飾演IQ 189的警花。
■葉念琛在新片為不同演員塑造新角色特質,菀之在片中飾演IQ 189的警花。
 
 
■周柏豪突破自己做騡型,很有新鮮感。
■周柏豪突破自己做騡型,很有新鮮感。
■連詩雅與一眾演員的落力演出,令電影更有笑點。
■連詩雅與一眾演員的落力演出,令電影更有笑點。
■王菀之用港女自拍竅門,想像自己邊度痛便揞邊度擺甫士。
■王菀之用港女自拍竅門,想像自己邊度痛便揞邊度擺甫士。
 
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.