估不到的樓市~

2017/01/10 01:51:14 網誌分類: 物業
10 Jan

今2016年剛剛完~好多樓評人都估錯市,包括我都唔例外...
年頭吹得好勁話會加息,業主確係驚左一下,但事實係佢地全都借好少錢,甚至係已供完。叫佢地平賣樓,最後佢地寧願唔賣收租,結果年中跌市2成後,平盤比用家買曬,持貨多的業主就賣走一兩件,發現原來個需求係咁強之時,又漸漸去番上年高位,今日中原指數:145, 平高位之餘,新界西更加係追落後,上年有2成的升幅,之前買左嘉湖的人賺不少。

而我係低位賣出新葵方花園之後,就一直升市,2房價去到500萬,我差不多賣平左100萬,新買家真係訓著都識笑。好在我都係冇全新部賣出,發現唔對路之後,我隨即係10月再次入市,今次買屯門3寶之1。細價樓$250萬,248',其實呎價一D都唔平,成$9600,但我睇好細價樓,而且屯門始終都尚係追落後的地方。收租市場大約7500左右,尚可接受。睇好將來300萬左右。始終現時或未來3年都係細價樓係皇道。

樓市跌不下都係因為租金有支持,亦反映左無論自住、新婚、投資對細價樓都好大需求。重點係個經濟都未算好差,失業率低,相比之下供款都係好過租。
1. 政府鎖死400萬按揭, 自住收租都係睇住呢口價
2. 年輕人上車資金有限
3. 印花稅相對比少D


但當個細價樓供應再多到一個點,或者政府終於醒覺改變政策之時,就應該係中價樓的世界,始終會生仔會想住大D,生活好D,最終都會買大單位,只係而家大家都知道未係時候,壓抑住個換樓需求。

* 近期得出一個新結論,發現全港只要有近MTR的地方,樓價都係一樣咁貴,以前可能會覺得新界一定會平少少,但其實近住MTR上蓋的物業,一舨都同市區棲睇齊,原因係:1.當區的新家庭和換樓客,要住近家人。2.由於SSD之後盤少,為左番工方便D,都唔介意住新界,只要MTR近就得。現時好似屯門、元朗咁,新樓舊樓的賣家都同市區冇分別,所以新界的細價又近MTR的物業,如果仲有有低水既,都唔怕買入收租。

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

已關注

最新回應

c
c 2020/10/13

因為呢2年都冇咩搞作,入左屯門買細價樓。

大角咀大同, 富多來都仲好平,收租都係好好~

港灣自住OR投資? 收租就管理費貴左少少~ 不過升市爆發力一流

其實都係計租金回報。

我冇丫,又唔係咩名人又唔勁HAHA 而家咁多專家洗咩我~

我得閒開BLOG 發下UP得GA JA ^^ 

c
c 2015/09/14

我係4,5 期~ 所以會平少少~ 大位`

2015/08/08

請教下果個係商埸果邊,定係四期五期D車位?闊位定窄位?唔該晒!

2014/12/14

一年一層........ 稅咪好高?