古星輝
古星輝
古星輝

古星輝 - 5G寬頻商用接地氣|乜都5G

2019/01/25 04:12:24 網誌分類: 經濟
25 Jan
        5G推出至今3年,普及率近50%,好多人對5G嘅印象係高科技、超高速、低時延,適合大公司及科技達人,但同普羅大眾就好似沾不上邊。

實際上,5G喺推動微型企業(微企)及中小企數碼轉型方面,發揮咗好大作用。近日喺深水埗、旺角、太子一帶,就有好多小店興起用5G寬頻!無論係地舖或樓上舖,抑或係茶餐廳、小食店、髮型屋、咖啡室、美容店、美甲店等微企(聘用少於10名員工),都喺電訊商嘅鼓勵下,積極嘗試應用5G寬頻,提高企業嘅生產力及營運效率。
5G社區日常應用趨普及

喺好多呢啲店舖門口,仲見到「5G is here」(「呢度有5G」) 嘅桃紅色鮮艷標記。

有小店老闆話俾我哋同事聽,用咗5G後,最開心係舖頭內嘅防盜系統、鏡頭、收款機、影印機、落單系統、電視機,以至傳真機等,全部用5G連接,萬物互連,有條不紊。由此可見,不論企業規模,均可受惠於涵蓋5G寬頻、網絡設計、策劃及配備流動裝置嘅一站式5G商業方案。

上星期日出咗消費券,商舖多咗客戶用電子支付,有時職員攞住部流動收款機收錢,遇到客戶嘅手機收唔到訊號,又或者手機冇數據,店舖就可以立即放5G Wi-Fi比佢哋用,方便人哋,亦方便自己。

邊個話5G一定係大型企業嘅專利?記得初推出5G時,我成日同啲同事講:「4G改變生活,5G改變社會」,當大家逐漸喺社區接觸到5G嘅日常應用,就知道此言非虛。
微企作數碼轉型非難事

根據記錄,截至去年底,香港大概有超過36萬間中小企,當中微企嘅數目十分龐大,係一個極具潛力嘅巿場。中小企及微企要開展數碼轉型並非難事,有時人少少,要改變或做決定都相對容易。「千里之行,始於足下」,應用5G,可以由5G寬頻開始!
和記電訊香港執行董事及行政總裁
古星輝
■現時不少店舖也有應用5G寬頻,並在門口張貼「5G is here」的標記。p/  
 ■現時不少店舖也有應用5G寬頻,並在門口張貼「5G is here」的標記。

   

回應 (2)
我要發表
關慧玲
關慧玲 2019/01/26 16:22:23 回覆

he used to settle his whole body inside when he was small hahah

muimui
muimui 2019/01/26 15:54:27 回覆

gor gor is too big and the basket is too small :P

user

網誌分類