陸蕙華
陸蕙華
陸蕙華

更年期飲食

2021/09/29 04:13:30 網誌分類: 生活
29 Sep
          「營養師,醫生最近告知我已經踏入更年期,應如何調整飲食和改善更年期症狀?」其實更年期是女性生命中一個自然的現象,一般於約四十五至五十五歲,女性賀爾蒙的製造會愈來愈少,月經經期和經量會變得不規則,情況一般會持續一段時間,直至停經。更年期間常見的徵狀包括:潮熱、陰道乾澀、骨質疏鬆、心血管變化和情緒不穩等。

          以下有幾個貼士給大家:

          預防骨質疏鬆:更年期間鈣質會流失得較快,成為罹患骨質疏鬆的高危一族。所以要確保日常飲食中可以攝取足夠的鈣質和維他命D。高鈣食物例子包括:低脂乳製品及加鈣豆漿,板豆腐、乾果、果仁、種子和深綠色蔬菜。

          維他命D有助鈣質吸收,食物來源包括:油脂較高的魚類、蛋黃添加了維生素D的食物。但一般單靠從食物中攝取,未必能滿足所需,多讓陽光直接照射,有助身體合成維他命D。

          保護心臟:更年期間,患上心臟病的風險較高。建議定期做檢查,透過良好飲食、生活習慣(和藥物)好好管理體重、血壓、血糖和膽固醇(尤其壞膽固醇)水平,保護心臟。

          紓解更年期的症狀:有研究顯示適量進食植物性雌激素或有助於紓解更年期的症狀(尤其潮熱)天然含有植物雌激素的食物包括大豆、鷹嘴豆、亞麻籽和綠茶等。這些食物除了含有植物雌激素,適量進食同時有助保護心臟。另外,減少咖啡因和酒精的攝取,或有助改善潮熱問題。

          如你受到「更年期」的困擾,別着急,盡量「eat right」攝取足夠營養素,保持心境開朗,恒常運動亦很重要。如有需要,可根據醫生或營養師建議進食營養補充品。

        陸蕙華

        
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

O
O 2019/10/09

其實你到底有無答過個問题既呢﹖糖尿病食唔食得飯﹖梗係唔得啦!話得嗰個係想你食完打胰島素,完全係惡性循環

到底dash diet有咩咁巴閉佢本身只係話..........穩定血壓﹖

你地死都唔承認食脂肪先係穏定血糖既好方法,尤其以飽和脂肪係最有效囉!

keto 係直頭可以令大部份人[脫離糖尿病藥],你嗰啲又得唔得﹖

https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101?slot_pos=article_1&utm_source=Sailthru%20Email&utm_medium=Email&utm_campaign=authoritynutrition&utm_content=2019-10-08&apid=25476542

J
J 2019/04/18

點解所有"營養師"都係以偏蓋全,講啲唔講啲既呢﹖

飽和脂肪除咗升ldl,但亦會提升hdl,即係你地所謂既"好膽固醇",但從來都唔會講後半部份

你地知唔知精制澱粉(以糖最甚)都會提升ldl,而佢提升既ldl先係最有害最容易氣化最會導致心血管疾病既呢﹖

你係咪落後全世界幾年﹖早喺2015年已經剔除咗食用膽固醇上限!重有"但該膳食指南仍建議膽固醇的攝入量應是愈少愈好"係根本唔存在,係你憑空想像出嚟既﹖