曾智華
曾智華
曾智華

曾智華 - 大姐明感謝公務員|祿祿無窮

2022/09/13 04:12:44 網誌分類: 生活
13 Sep
        上周四早上七點幾,如常在茶記歎奶茶多士之際,電話響起……咦,邊個晨咁早?

睇睇來電顯示先!哦……原來「大姐明」林建明,咁就要聽嘞。否則,若是三九唔識七的,當然懶理。

「智華呀,我中咗呀……真係好彩!」佢笑騎騎話。

當天早上,人人手機網、電視電台報章皆有報道病毒專家袁國勇教授中招。其實,如今中招,根本乃閒事一宗。

「大姐明,連戴兩個口罩嘅袁教授都中啦,如今通街病毒,避無可避,好似我咁,早中早享受,成身免疫力,舒服晒。嗱,你間屋咁鬼大,只得小白同你住,關埋房門七日,當staycation啦,我都係咁搞掂㗎,冇問題㗎 !」我以自身經驗安慰佢。點知……

「你搞錯晒啦,哈哈哈(招牌笑聲),我唔係中咗病毒,係又中咗牛肉乾呀!」

「咦…」睇睇手錶:「喂,七點幾,邊度有咁早抄牌㗎?係咪校巴上落區?」

「工廠區,新蒲崗四美街呀!今朝六點幾返工廠大廈個竇搞啲嘢,七點半落街取車,嘩嘩,乜得咁勤力呀?智華,我好開心呀,因見到香港公務員咁又盡責,效率又高,重有,小妹又可以向庫房作貢獻。請代我表揚一下抄牌公務員呀!」

大姐明與我,皆抑鬱病康復者,深知保持樂觀情緒對精神系統非常重要,故乜都笑一餐也。
曾智華
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類