曾智華
曾智華
曾智華

曾智華 - 台灣得 香港唔得|祿祿無窮

2023/06/30 03:23:44 網誌分類: 生活
30 Jun
        咁上下年紀的香港人,理應深有印象,政府曾經大力宣傳一句口號:香港一定得( Hong Kong for Sure ) !

2000年,香港希望爭取「2006年第15屆亞運會」,為造勢,整個政府瞓身出擊,雖則金融風暴剛過,財政緊絀,但時任特首董建華力拒所有反對聲音去馬。

作為土生土長具深厚感情的香港人,我真係上心上腦,希望香港一定得!可是,靠嗌有乜用?自己呃自己?一個人,一間機構,一個城市,必須先肯承認自己的不足,才有機會進步。

「長他人志氣,滅自己威風」,唔應該,對!但若根本自己唔掂,欣賞別人,再查找自己不足尋求進步,這才是有「卡士」的心態。

今日小弟想講的,正是香港搞足幾十年,仍似一潭死水的的士業。不少市民,講起火滾。

周初到台灣,一出機場,無需行,已有大列新型黃的排列,全部乾淨醒目,司機穿着整齊制服,彬彬有禮,主動協助客人將行李妥善安放。

不止在機場的如此,日日走在街上,也如此。的士充足,車廂整潔,車費合理。

最重要,沒有香港司機的壞習慣,包括:(一)拒載、(二)冚旗揀客、(三)滿口怨言、(四)胡亂切線或大聲講機⋯⋯。

台灣政府好勁咩?唔似!點解佢哋可以將的士業管理得井井有條,但香港政府唔得?
曾智華
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類