曾智華
曾智華
曾智華

曾智華 - 為乜冇晒點心車|祿祿無窮

2023/06/16 03:22:36 網誌分類: 生活
16 Jun
        老友,人人話愈來愈少人睇電視,雖然真,但TVB仍坐底有百幾萬「鐵粉」。小弟好日唔亮相電視,上周末同輝哥應馬時亨之邀,同佢對談飲廣東茶之情。翡翠台播出後,N咁多迴響,包括移民英美加澳的各路老友。

人人熱烈懷緬的,是昔日飲茶有推車仔俾你揀點心,逐籠揭,啱就攞。冇似如今,間間唔係填紙就係掃QR code,冇晒「搶點心」的熱鬧情懷。不過,一切變化必有其道理。酒樓集團掌舵老友P來訊,詳細解釋點解會搞成咁。

其實,萬佛朝宗,都係一個字——錢!做生意講利潤,所以一定揀低成本加大錢流,就係咁簡單。P哥指出:

一、用點心車,需枱與枱間通道加大,即要減少枱的數目。每張枱都計收入,若能擺多幾枱的話,必做,所以先淘汰點心車。

二、用點心車,即要搵人推,而每次推出的數量有限,加上客人圍住又揀又搶,令點心由出廚房到上枱的效率大減,費時又多,直接拖慢翻枱速度,做少好多生意。

三、客人左揭右揭,一邊講一邊揭,口水噴噴,以今時今日的衛生要求,完全唔掂。

四、用點心紙及QR code可以一條龍搞掂,出錯機會少得多。

P哥話,如今大會堂有間酒樓仍推點心車,但成本高,故收費貴,唔介意,去嗰度懷舊啦!
曾智華
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類