曾智華
曾智華
曾智華

曾智華 - 馬會主席是「流口水位」|祿祿無窮

2023/06/02 03:21:44 網誌分類: 生活
02 Jun
        香港有幾個「義務」位,好多人流晒口水恨做,於是用盡名力暗力去爭。

馬會是間「會所」,不少情況可以「黑箱作業」,尤其有個古怪制度,就是由董事推薦遴選委員,而倒轉,董事則由遴選委員選出。於是,利益互相掛鈎,你中有我,我中有你。

故此一向以來,關係皆極之「和諧」,冇人會「搞風搞雨」,百數十年以來一直安穩。直至去年,「新界王」劉業強突然殺出話想「選」董事。

點解個選字要加引號?乃因董事從來不是真真正正「選」出來的,而是透過協商,論資排輩論關係產生的,絕對冇話你想「選」就得。

劉業強怎有實力或勢力打破一個如銅牆鐵壁的關係網?如此夾硬衝,經已得罪大量既定勢力,相信再冇機會坐上董事位喇。

主席又如何?本來,一向規矩,主席只要未滿70歲,多數可以連任一次。不過,上屆又起風雲。有人大力發功,「勸」陳南祿不要爭取連任。

結果,利子厚60出頭就坐正。即係點?即係若佢爭取,可能會冧莊。不過,問題又來了,你想做兩任啫,咁明年66歲嘅副主席廖長江又如何?佢都一定想做兩任喎。到時利子厚一任完成後,會否又會俾人「勸退」呢?塘邊鶴好想知!
曾智華
■左起:陳南祿、利子厚、廖長江p/  
 ■左起:陳南祿、利子厚、廖長江

   

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類