曾智華
曾智華
曾智華

曾智華 - 問?即有小小信啦!|祿祿無窮

2023/07/21 02:54:18 網誌分類: 生活
21 Jul
        科技令萬事更方便,但同時屬兩刃刀,也催生大量罪惡,尤其騙案。

如今做賊,最蠢係行劫。因通街天眼,你走得去邊?警察一定慢慢出手,等你以為走得甩才「拉其無備」!

總之,任何罪案,一用暴力,自己有機會受傷之餘,也判得極重。賊仔多數懂得經濟學,「機會成本」太重就制唔過也。何況,搶得的金銀珠寶也要脫手,一浮面畀人知係賊贜,對方仲唔撳你價就奇。分分鐘做埋「金手指」也不定!

所以,「犯罪界」近年全部傾向舒舒服服做騙徒,尤其電話或網上行騙,可以坐在冷氣房中揸住杯冰凍生啤進行,以「釣魚」心態,放100條餌,釣中一條水魚也相當和味。

睇數字,已知騙徒相當豐收。不計冇報案的N咁多水魚,單單願去報的,今年頭4個月已接近1200名!

能夠呃到咁多人,點解?因為原來真係好多人好易呃!就算擺明老千局,都會「半信半疑」,傻吓傻吓就會走入去試試!

我點知?因近日無數老友話在網上見到我教人買「潛在五成利潤股票」。

五成?本來應該傻的才會信,弊在,原來真係有人信,否則就唔會走來問我啦!喂,識就可以搵到我問清楚啫,唔識?若十個有一個信的話,老千就真係「大豐收」嘞!

今日嚴正聲明,附上的宣傳,百分百是騙局!
曾智華
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類