林月庭
林月庭
林月庭

林月庭 - 搵食漫畫|甘美人生

2023/04/19 03:18:49 網誌分類: 生活
19 Apr
        以香港地道美食著作和主持電視飲食節目而聞名的歐陽應霽,據聞近年逍遙外國,他是飲食達人,也從事平面藝術創作,一貫以食為主題,今年啟動了一個名為「飲食語言文化檔案計劃」,透過漫畫和文字,表達廣東飲食文化中「啜核」的粵語。

多幅畫作,色彩鮮艷,人物動作「鬼馬」,每一幅都寫上有趣的「廣東話」,全部與食有關,好像「偷食唔抺嘴」、「擔屎唔偷食」、「食懵你」、「有食唔食,罪大惡極」、「唔食狗肉飲狗湯」(意思是︰大大聲話唔食唔食,轉頭換套衫又密密食,呃人唔在講,呃自己就無謂啦!)、「食米唔知價」、「扮豬食老虎」、「大食有指擬」(意思是︰出得嚟行,仲要打橫行,梗係有背景有靠山,唔係點得嚟咁奉旨咁囂張)、「開埋井俾人食水」、「同枱食飯各自修行」等等,每幅都令人會心微笑,發人深省。有關展覽名為「應霽搵食漫畫」,早前在PMQ舉行,向隅者要等下次才有機會一邊看一邊笑了。
林月庭
  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類