古星輝
古星輝
古星輝

古星輝 - 認住呢個「#」|乜都5G

2023/12/29 03:05:37 網誌分類: 經濟
29 Dec
        

近年,「騙徒手法層出不窮」已經由網絡潮語,進化成大家掛在口邊嘅說話。近年嘅電騙手法的確變化多端,稍一疏忽就會墜入陷阱。根據警方資料,近年電騙案件數目一直上升,單是今年首9個月已錄得2506宗,涉及損失金額達7.05億元,各位絕對不能掉以輕心。

面對經常變種嘅電騙,電訊業近年嘗試以不同方式,幫助市民提防電騙。數個月前,我哋推出集合攔截詐騙來電及讓用戶自訂來電黑名單嘅「來電管理組合」,65歲或以上嘅月費用戶仲可以到門市免費申請使用。

另一方面,業界相當配合政府嘅措施,例如年前已經喺可疑境外來電加入「+852」字頭,方便市民識別。根據通訊辦資料,截至上月底,電訊商已攔截逾190萬個以「+852」為開首嘅可疑境外來電,亦暫停約49萬個懷疑詐騙境內電話號碼嘅服務。

助辨別已登記短訊發送人

噚日開始,大家可能留意到部分短訊發送人多咗個「#」,呢個並唔係電話出現問題,而係通訊辦聯同業界推出嘅「短訊發送人登記制」正式實施,對於已登記嘅短訊發送人,一律會喺發送人名字前加上「#」以資識別,例如#3HK、#SoSIM、#3HK_Renew及#My3_App等,萬一遇著使用同一名字嘅偽冒發送人,網絡商可將該訊息即時攔截,幫助減少詐騙訊息;呢個計劃嘅另一好處,係用戶毋須預先安裝任何程式,亦唔使做特別設定已經可以使用。作為首階段參與行業,已經涵蓋23間主要電訊服務營辦商,預期銀行業將會於明年首季加入此登記計劃。

提一提大家,登記制暫時處於過渡階段,各位仍有機會收到由登記發送人發出,而又冇顯示「#」嘅短訊。大家留意,經即時通訊程式如WeChat及WhatsApp發出嘅訊息,由於不屬電訊商提供嘅服務,故暫時並沒有列入登記制內,所以緊記時刻打醒精神,千萬唔好輕易提供重要個人資料,亦不要隨便登入短訊內嘅連結,以策萬全。

和記電訊香港行政總裁

古星輝

■通訊辦聯同業界推出嘅「短訊發送人登記制」正式實施。p/  
 ■通訊辦聯同業界推出嘅「短訊發送人登記制」正式實施。

   

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類