郭志仁
郭志仁
郭志仁

郭志仁 - 羊腩羊牯|九宮格

2024/01/19 03:36:22 網誌分類: 生活
19 Jan
        

壞男人周會,趕在羊腩收爐前相約中環碧儷苑,品嘗古法扣黑草羊腩煲,搭配胡椒辛香的澳洲Barossa Valley Shiraz紅酒。熱騰騰羊腩煲端上桌,有群組成員表示:「我終於可以食腩位!」羊腩成本高,坊間一般只得幾件連皮腩位,其餘都是普通羊肉。成員孝順,通常腩位給長輩,難得當晚可以盡情享用。羊腩煲汁底棄用傳統柱侯醬,改以腐乳汁配油鴨、雞殼、當歸、竹庶等等,突出羊腩鮮味。壞男群組一邊品嘗羊腩,一邊聽G先生分享差點成為羊牯的故事。

工程界G先生跟新入職空姐拍拖幾個月,身邊朋友已告誡G,女生有點港女性格。G近日不經意問︰

G︰「情人節送咩俾你好呢?」

女︰「不如買架電車!」

G︰「吓,你好似冇車牌」

女︰「唔係買俾我,你買架車,咪可以成日車我返工放工」

G︰「你搭的士call車咪得囉」

女︰「拎住個喼仲要等的士好cheap架,電車電費咁平,而家西隧又唔貴」

G:「但我住灣仔,中環返工……」

女︰「去睇吓先喇」

G最大缺點是愛面子,車行職員似乎亦看穿這一點,職員不斷強調車款熱賣,「好多客人睇完就即刻落訂,之後有需要可以分期」,分期兩隻字觸動G無謂自尊心︰「幾十萬都要分期?」女生見狀立即相約試車,幸好當日滿額要改後天。G變相多了48小時冷靜期,近日股市跌穿萬六點,G靈機一觸︰「呢個時候有現金梗係趁低入市,遲啲買多幾架車都得。」女生也不笨︰「我睇好後市,咁年中我生日先買啦!」

「錢有時買得到快樂,但卻買不到愛人」Twins-千金

郭志仁

郭志仁 - 羊腩羊牯|九宮格
 郭志仁 - 羊腩羊牯|九宮格 
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類