郭志仁
郭志仁
郭志仁

郭志仁 - 別批評他的前度|九宮格

2024/01/26 03:36:50 網誌分類: 生活
26 Jan
        

壞男人周末聚會,相約愉景灣露天魚子醬香檳Brunch。「嘩,竟然有琵琶蝦!」成員G先生喜愛海鮮,經常將琵琶蝦與龍蝦相提並論,兩者蝦肉都堅實富彈性,如果盲品未必能夠分辨。另一驚喜是熱溶溶芝士配日本士多啤梨,一熱一冷,甘鹹鮮甜對比,群組成員形容自助餐食材是「以本傷人」。

大家一邊享受香檳無限暢飲,一邊討論「邊類女生最討厭?」各有喜惡,但一致票選愛批評前度的女人。壞男人雜食,前度數目當然比一般人多,中伏機會也大增,總會遇上外表或性格有缺陷的人。壞男已受過苦,比任何人更清楚前度毛病,毋須現任再評頭品足。

綜合壞男經驗,現任最愛批評前度︰「都唔知你鍾意佢啲乜」「你個EX咁似你家姐嘅」「佢落咗妝你認唔認得㗎」「聽聞佢好大脾氣,乜原來你咁忍得嘅咩」男人氣憤,因為現任批評前度,等於對他明嘲暗諷,說話變成︰「乜你咁BAD TASTE,咁嘅人都鯁得落!」

再換個角度,當你以食指挑剔前度,挖苦男友沒有品味,其餘手指不是正正攻擊自己?畢竟前度是過去式,閣下才是現在進行式。

「仍舊想不通估不到她這種普通角色,能捕捉你。我不完美,但你未見得很愛美」鄭秀文——你愛我愛不起

郭志仁

  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類