鄧達智
鄧達智
鄧達智

鄧達智 - 台北美食減肥團 | 智智樂GO

2024/03/22 01:10:20 網誌分類: 生活
22 Mar
        

  台北一周,原意並非單單吃喝玩樂會友睇風景;十六人成團頭號目標其實減肥,然而為食鬼當道,團名將美食行前,先嘗美食,然後減肥!

  事緣南非鮑魚達人夫婦過年前同遊潮汕,發現二人體重明顯清減,身材窈窕,感覺後生咗10年。作為「減肥係一生一世嘅事業」信徒,當然窮追猛打:橋妙在台北,中醫師「埋線」之外,配合按各人體質安排合適藥丸、藥湯或藥茶,按時服用,如此而已。四星期飛一次台北,既減肥又美食,兩全其美,兩人去過三轉,各自減重超過10公斤。

  咁筍,當然死跟,騰出一星期同往。

  甫入永康街對面的蔡醫師醫務所,即時被唯一的宣傳人型紙皮公仔鎮攝;醫師本人當年體重最高峰104公斤(高度只係1米72),口號:我可以,你也可以!

  後來面對面見到Fit到漏油嘅蔡醫師,才知道他用自己作實驗白老鼠,從104公斤減至現時64公斤,當年只是用了6個月時間。

  西醫減肥兩條路:1,食西藥;2,節食加運動。

食西藥,一般不會像中醫般同時留意體質,以免弄成身體過度虛弱。節食兼運動減肥當然最好,問題係恆心;一百個人當中,頂籠兩個。

  閣下明顯都好標準,減腳趾咩!

  朋友有所不知,時光荏苒歲月無聲,肌肉流失皮膚漸鬆,其他地方過得去,中圍至難搞,1米83身高,明明着大碼衫,如果有個唔生性嘅加大碼肚腩橫空突出,都咪話唔攞命,以防萬一,還是未雨綢繆為上策。

  20年前在廣州,埋線減肥我試過,冇花冇假真係Work;重點埋線後前頭數天,一星期更佳,下午3點之後,禁止進食至次天早晨,在下有恆心,照醫師指引跟,真係成功。

  這次在台北,整個過程叫人更有信心,首先用儀器測量,獲得體質數據,醫師然後打脈問切,再躺下讓他在肚皮以類似快針針灸的手法埋線,無痛無血,快而準。

  一個星期過去,感覺衣服鬆了,上磅竟然輕了三公斤;立即決定,服過醫師安排6個星期的藥丸與藥茶,再飛台北延續治療。

鄧達智

  
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類