鄧達智
鄧達智
鄧達智

鄧達智 - 本來無一物|智智樂GO

2024/02/09 03:07:44 網誌分類: 生活
09 Feb
        

由盛事變瘀事,網絡無日無之無時無之,美斯同碧咸,仲有揮之不去嘅粉紅色波衫,縱使早已人去球空,仍有不少KOL或網上千字文、萬字文,有嘻笑,有怒罵,有鬥跨鬥臭,當然更多幸災樂禍⋯⋯猶如無疾而終的愛情,遠走高飛的戀人,永難達致的夢想,浮光掠影烏托邦;人老大了,經歷過了,回望,六祖慧能至正確不過:本來無一物,何處惹塵埃。

龍年祝願:

有得你着,着得靚啲

有得你玩,徹底淫玩

有得出遊,天涯海角

有得你食,食得好,食得盡興,唔好鬆口

諗起食;

今歲賀年最佳禮品:COVA 1817 Mini Fans迷你扇子酥。

秉承米蘭傳統配方,使用100%法國優質AOP牛油,每塊酥皮都以人手摺疊成扇子造型,烘焙呈金黃色⋯⋯

啊邊個嘅牛油XX酥都係咁香,咁好食啦,有乜特別啫?

係嘅,係嘅;口味嘅嘢,各自各風騷,千祈唔好比較。

一試,超級牛油香氣撩動食慾,幾乎秒殺半罐!I mean半罐,唔係半塊;真係好食到停唔到口,好食到冇朋友!

立即決定,真金白銀選購龍年賀年禮品,除了謝寧出品又係食到停唔到口嘅優質蛋卷系列外,就係2024年1月9號才在香港推出嘅COVA Mini Fans,百分之三百保證家中鍾愛香口嘢嘅大朋友,尤其小朋友,肯定收埋獨食。

細讀COVA Mini Fans包裝鐵罐;1817⋯⋯207年歷史,米蘭黃金地段商業中心,Montenapoleone老店,嚮往遠至自己仍是設計學院的歲月,Como山區Introbio的友人們帶領來過,日後公幹,時裝周;看着Armani碰到Versace於長Bar邊上Happy Hour,Linda,Naomi跟Christy行Show後,到此來一兩杯濃烈Cafe或cappuccino。

時裝黃金世代老好日子漸行漸遠,然而200多歲數的COVA,依然是我的心頭好。

鄧達智

■COVA 1817 Mini Fans迷你扇子酥。p/  
 ■COVA 1817 Mini Fans迷你扇子酥。

   

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類