Zero Mind
Zero Mind
Zero Mind

周秀娜 vs 科大

2009/10/12 16:53:01 網誌分類: 娛樂
12 Oct

有媒體認為周秀娜接受科大邀請與教綬對話是自暴其短及無知.

我則認同有人說周秀娜全程好正常, 冇出醜, 而是那大學方面安排不周, 既問題亦探討唔到社會現象. "知之為知之不知為不知是知也", 周大方承認自己不知的地方, 好過死撑亂噏.

而教綬的問題亦相當古怪, 似是害怕被批抨低俗, 而用十分學術的字眼去問問題, 而那些問題真的可以帶起探討這現象嗎?

你係咪覺得呢代人,好鍾意激烈情緒同情感上得到愉悅?

自拍同反叛有冇關係?

咁你有無衝動同欲望梳理(意思整理)自己。

究竟教綬明唔明自己問緊乜嘢

有網友指出:  究竟而家d學生讀乜差野書?你估文藝小品? "梳理一下自己的過去?" 老實,梳理一下自己乜乜物物只係近年大陸文藝小品作者寫作手法

我自己接觸"梳理"二字, 多是一些學者指整理有學問, 理論體系時用到, 點解教綬會用呢D字眼, 去問一個普通學識女藝人, 有冇反省自己生活. 其實用淺白的字眼都可以帶出深刻的問題. 何須用那些學術化, 甚至乎扮野的字眼.

演講主題奇怪, 令人費疑所思, 解讀周秀娜現象?! 為什麽會是周秀娜本人, 而不是由應該旁觀者清的專業人士解讀嗎?

而基本上網上的不少評論認為不應責怪此次周的表現, 科大個教授基本無好好準備地去問, 更而有人提出, 發覺周小姐好有當年 狄娜 的影子, 同是有口才夠膽量. 連被稱「道德塔利班」的明光社總幹事蔡志森, 都讚周秀娜一啲都唔膚淺. 可以看到周小姐待人接物的手腕相當了得.

過去有不少女星靠出位性感形象走紅, 能否持續受歡迎, 我認為要看待人手腕及修養. 周小姐話科大之行學到嘢,又話李教授講嘢真係幾深。

我唸呢D先係高超交談技巧 呀.

 

回應 (3)
我要發表
立 冬
立 冬 2009/10/12 23:43:52 回覆
Zero Mind
Zero Mind 2009/10/12 23:36:34 回覆

to 立冬

如果以出身背景及學識來說, 當然無法相比. 別人想到將兩人加以比較, 是她們都是以出位性感形象廣為人知. 如此形象必招來很多負面抨擊及指責, 缺少EQ及談吐技巧都撐唔落去.

狄娜對政治文藝一直有濃厚興趣, 若教綬訪問的對象是當年的狄娜, 被反問至口啞啞相信會係教綬.

立 冬
立 冬 2009/10/12 17:44:53 回覆

周秀娜不可能與狄娜小姐相比的.狄小姐是個很有頭腦的人,攪航天科技啊.

教授的問題真的難答啊!

user

最新回應

李太白 (liwill)
李太白 (liwill) 2011/10/10

很好的人生小語.

萬大有商量
萬大有商量 2011/05/30

How are you?

wishing you good luck and good health.

心之
心之 2011/02/02

立 冬
立 冬 2010/09/21

{#201009211511433256.gif}