2011/08/07 00:46:39 網誌分類: 未分類
07 Aug

今日同阿妹傾股票。其實她都做了個清單,看看那隻股票在什麽價位值得撈。

 

不過她告訴我一件事。在上星期某晚夜深她在幫師父寫符 (先交待一下,阿妹是道家弟子,幫人看命盤,卜卦,要替師父寫好多符來做法事,開光等)。她一道寫,一道上網聽財經節目,都是普通的財演節目,但她卻在節目背景聽見一把男性的聲音,一連嘆了六次氣。她覺得奇怪,心想怎麽電台的節目會如此,就決定 click另外一個節目聽。轉台後,她又聽叫節目背景有人在敲鈴,慢慢的一下一下丁丁聲。跟住一陣冷風,符紙亂飛。阿妹就決定關機睡覺。

 

過了幾天,股市大跌,阿妹認為那幾聲嘆氣是示警之意。加上美國歐洲連環爆,我們看都是一浪低於一浪之勢。是會有個別板塊造好,但大市不會好。她都有蟹貨,所以現在會邊走邊沽,不蝕的貨固然容易沽,蝕本貨也要轉碼,看看可否博反彈幫補一下。阿妹問我艇貨蝕緊幾多,我話幾皮。佢話幾皮cut左佢啦,或者試下轉第二隻,看看會否好些。(佢同我都揸#576,但大家都不太想沽這一隻!)

 

總之,一個字,撤!

 

我點算呢,難道一個字,跟?

 

當然,不排除Persie盡沽手中貨之日,就是股市見底之時,kakakakaka

 

後記:阿妹今日才告訴我她一年前搬家的原因。原來舊居有個靈體,起初只在門外走廊徘徊,但後來卻有時飄了進妹妹的家。靈體竟能越過了阿妹的符陣,令她有些驚訝,看來不是普通靈體,而她也不想跟他鬥法,怕他傷害到小B,便賣屋搬走了。

 

 

按:博主和家人對鬼神之說都深信不疑,大家請別見怪。如果大家不相信,也是應該的。

回應 (260)
我要發表
Persie
Persie 2011/08/29 02:49:50 回覆

chanreborn:  Sleepless in Hong Kong?

 

We do need some time to recover and restructure the team (hopefully with new signings).  If we can’t beat Swansea we will be in deep trouble. 

Van dar Vaart tore a hamstring. 高質都沒用,容易受傷的男人。

chanreborn
chanreborn 2011/08/29 02:37:43 回覆

THANKS GOD WE HAVE 2 WEEKS BREAK DUE TO EURO 2012..

https://twitter.com/#!/Arsenal : SO MANY GOONERS 狂插 WENGER.. THIS IS UNDERSTANDABLE..

AFTER THE BREAK IF THEY CAN'T WIN AT HOME AGAINST SWANSEA.. I CAN'T IMAGINE WHAT WILL HAPPEN THEN.

Persie
Persie 2011/08/29 02:17:53 回覆

chanreborn,番茄:歷史性的賽果,面目無光的晚上。

 

首先,我未見過雲佩斯射一個如此失準的十二碼,不過這個並非輸波的原因。輸波是難免,但為什麼要完全開放自己的后防?去鬥攻?憑什麼?Coquelin尚且走足全場,但Chamberlain出來在右邊跳下彈下,直至Jenkinson被趕出場之後都如此,全無防守意識,當自己是天王巨星嗎?難道不知道自己隊伍需要防守嗎?

 

雲加,你是在test自己在隊中的地位是否真的穩如泰山嗎?曼徹斯特市雙雄殺聲震天,雄霸榜首。北倫敦雙雄出閘脫腳,難兄難弟,雙雙淪落榜末。今屆發生什麼事?雲加與列立,要鬥快被炒嗎?

 

我相信雲加會買人,但如馬達的case,是他不願意加盟阿仙奴而選擇車仔。雲加親自致電Phil Jones,但他都不為所動,取曼聯而捨阿仙奴。六年贏不到任何錦標,已不能令任何球員相信我們是列強之一,連新星都不肯相信我們,更遑論其他球​​星。

 

今屆我們每一場波都有紅牌,是什麼原因?雲加也要檢討。今日若非韋比球證網開一面,艾沙雲都要兩黃一紅,又會有兩個球員被逐離場了。

 

cashin:他們插甚麽?

chanreborn
chanreborn 2011/08/29 01:09:28 回覆

hi persie ,Wenger still has 3 days to buy Gary Cahill and Eden Hazard , just spend essential money for abv two players..How can a manager with 40 million pounds in hands cannot buy players ?

Djourou is hopeless , Squillaci is deleted in my own view..

No regular holding midfielder , Song should be deducted the salary during the period of suspension..

I don't mind if we get Sol Campbell back..

Amazing stat - that's the first time Arsenal have conceded eight goals in a match since 1897 against Loughborough!

How long can Wenger stay in the club ?

 

Man Utd3300109
Man City330099
Liverpool321047
Chelsea321037
Wolves321037
Newcastle321027
Aston Villa312025
Wigan312025
Stoke312015
Bolton310213
Everton210103
QPR3102-53
Sunderland3021-12
Norwich3021-22
Swansea3021-42
Fulham3012-31
Arsenal3012-81
West Brom3003-30
Blackburn3003-40
Tottenham2002-70

2011/08/28 23:49:06 回覆

Persie,

半場 3-1

網上好多人狂插

 

Persie
Persie 2011/08/28 22:44:39 回覆
13
Wojciech SzczęsnyG
6
Laurent KoscielnyD
20
Johan DjourouD
30
Armand TraoreD
25
Carl JenkinsonD
16
Aaron RamseyM
55
Francis CoquelinM
23
Andrei ArshavinM
14
Theo WalcottM
10
Robin Van PersieF
7
Tomas RosickyF

OMG!!!  Where is Vermaelen and Sagna?  We will see a new boy Coquelin, 20 years old.

 

蕃茄
蕃茄 2011/08/28 22:41:20 回覆

今晚為左對沖, 會買曼聯win. --->不想贏錢, --->但講真, 真要有奇蹟出現, 阿仙奴先會唔輸波...... {#icons_cat10}

Persie
Persie 2011/08/28 22:32:14 回覆

主席:Thanks for the song!

Persie
Persie 2011/08/28 22:30:53 回覆

主席:基本上只要時間許可,我場場都會睇,英超,西甲皇馬同巴塞,再加德甲拜仁。

 

今晚頭場熱刺對曼城好好,當然會看曼聯對阿仙奴,再加Zaragoza對皇馬。

 

熱刺大敗兼云達華治拉親,hamstring,損兵折將,兩場零分負七球,重創。

 

不過我自己隊波都唔係好得好多。這晚我只能希望有一個奇蹟。

慳妹
慳妹 2011/08/28 21:55:19 回覆

舅父仔:咁多場波你今晚睇邊場? 阿仙奴對紅魔一定睇啦,係冇?

送首歌仔俾小 B:

Persie
Persie 2011/08/28 21:32:42 回覆

拿斯利加盟曼城,立即又取得兩個assists,替他開心之餘,個心難免有d酸酸地。

場熱刺對曼城,非常精彩。假如Crouch的一球能頂入追成11會是更佳,不過欠了些運也無話可說。

soho*
soho* 2011/08/28 15:13:45 回覆

8月份港股可說是風雨飄搖, 波濤洶湧, 驚心動魄, 股民每日如坐針氈, 度日如年, 但港股的方向是有跡可尋, 參考圖表走勢, 再輔以另類指標, 估市的準確度就可大大提升

美國預託證券 adr 對港股升跌早有啟示, 8月份已過了19個交易日, 當中有15次恒指與adr升跌同步, 只有4次不同步, 同步機會率高達79%,

要注意的是升跌同步的意思不是指點數, 是指升或跌, 例如 adr 跌674點, 恒指跌188點也是同步,

上証綜指方面, 8月份已過了20個交易日, 當中有16次恒指與上証綜指升跌同步, 只有4次不同步, 同步機會率高達80%, 反映港股升跌大致跟隨上証綜指

道指方面, 8份已過了的19個交易日, 當中有12次恒指與道指升跌同步, 有7次不同步, 同步機會率只得63%, 反映港股未必跟隨美股上落

~~~~~~~~~~~~~~~~~

8月中曾估計大鱷的劇本是港股會受期指轉倉及結算影響, 8月尾會抽升, 過去四日期指轉倉, 恒指每日高位就在19800~19920, 比恒指低位18868高出約千點, 和預期相若

再根據每月10號前港股見頂的理論, 9月10日前港股會出現高點, 然後回落, 呢方面仍有待時間印證

萬眾期待的周五年會上, 阿伯使出 [ 拖 ] 字訣, 預留想象空間俾市場炒作, 凈係話已準備使用各種工具以促進更強勁的經濟復蘇, 但係就冇講新一輪貨幣寬鬆政策, 聯儲局9月會議將會由一天延長至兩天, 阿伯會在9月20至21日的會議上討論促進老美經濟復蘇的措施, 而即將到期的歐洲禁止金融股沽空禁令亦會延期至9月尾, 種種措施皆擺明想穩住歐美股市

估計當港股9月初見頂回落之後, 接近老美開會.9月期指轉倉及結算時, 港股又會有一番炒作

過去7個月恒指高低位及波幅:

1月 恒指高位24434 (19/1)     低位23285 (31/1)     波幅: 1149點
2月 恒指高位23981 (7/2)       低位22446 (11/2)     波幅: 1535點
3月 恒指高位23934 (9/3)       低位22123 (17/3)     波幅: 1811點
4月 恒指高位24468 (8/4)       低位23468 (19/4)     波幅: 1000點
5月 恒指高位23924 (3/5)       低位22519 (25/5)     波幅: 1405點
6月 恒指高位23706 (1/6)       低位21508 (20/6)     波幅: 2198點
7月 恒指高位22835 (8/7)       低位21611 (19/7)     波幅: 1224點

soho*
soho* 2011/08/28 15:01:49 回覆

有樓收租是我的夢想, 廠廈.住宅.商舖都冇所謂, 發下夢先!

我唔驚租霸, 你爛我就同你鬥爛! $%#!^&%#

有一層三房樓已供滿, 大屋變兩間細屋, 一間自住, 另一間收租, 贊成啊!

新界空氣及環境都唔錯, 適合退休人士居住

soho*
soho* 2011/08/28 14:55:57 回覆

史老師又黎取笑徒弟仔! soho 班門弄斧, 亂寫一通, 見笑了!

{#200809281927067869_600x600.gif} {#200809281723036223_600x600.gif}

2011/08/28 13:38:32 回覆

各大大 午安 P.S. Soho 妳待續到幾時? 好心急呀! 好心急呀!

2011/08/28 13:11:25 回覆

{#7732b6bcda8ed1d323eee4719542f4d1.gif}

{#L.gif} {#.gif} {#7a2f09800f3351a495d9a8847110c815.gif}

soho*
soho* 2011/08/27 23:15:41 回覆

今日地產經紀來電

經紀: 有筍盤呀! 近日議價空間大左.

soho: 股災輸晒, 冇錢買樓呀! 經濟唔好, 我就黎失業喇!

經紀: 你個單位有客承租 $22000, 放唔放租?

soho: 租出自住間屋, 我咪要瞓天橋底?

經紀: 我有好多客放租細單位, 月租 $8000, 你可套現 $14000, 就唔驚失業冇收入, 又有地方住, 兩全其美.

soho: 哈)))) 講得好, 有得諗! 失業時我會 call 你.

{#193331uol2asze0g.gif} {#193331uol2asze0g.gif}

回顧八月份港股走勢

由8月2日起, 恒指連跌6天, 於8月9日低見18868, 股民心情沉重

8月10日恒指大反彈453點, 隨後展開反彈浪, 但動力不足

由8月10日起的13個交易日, 恒指7升6跌, 好淡爭持格

但跌勢明顯放緩, 只有18及19號是連跌兩天, 不再像8月初的一面倒下跌淡勢

回顧過去三周, 港股雖然大上大落, 但每周的收市位卻相差不遠

畢竟恒指已由8月高位22808跌至18868, 累計下跌3940點, 每月波幅已超額完成

所以過去三周恒指有點升唔起又跌唔落的味道, 好淡雙方仍在儲力, 正在作出部署發動攻勢

29/7 (星期五)   恒指收報 22440

5/8  (星期五)    恒指收報 20946

12/8 (星期五)    恒指收報 19620

19/8 (星期五)    恒指收報 19400

26/8 (星期五)    恒指收報 19582

轉 節氣代表有大變動, 周二 (23/8) 是[ 處暑 ], 加上期指轉倉, 所以曾估計本周港股走勢會有改變, 抽高機會較大, 大鱷會頂住港股係高位, 而最終本周恒指累計升183點, 扭轉了連跌四周的勢頭 

待續...... 

Persie
Persie 2011/08/27 22:52:32 回覆

寶寶狐:明日/後日西甲戲碼比較精彩,今晚乏善足陳。

 

主席:維拉主場都不能打敗狼隊,可能今屆各隊的實力已經拉近,球賽變得較具競爭性,這是好事!

Sunday, August 28, 2011

TimeHome AwayVenue
10:00 GMTAtlético Madrid v OsasunaVicente Calderon
14:00 GMTAthletic Bilbao v Rayo VallecanoSan Mames
16:00 GMTGetafe v LevanteColiseum Alfonso Perez
16:00 GMTMallorca v EspanyolONO Estadi
18:00 GMTReal Zaragoza v Real MadridLa Romareda
20:00 GMTSevilla FC v MálagaEstadio Ramon Sanchez Pizjuan
2011/08/27 22:28:23 回覆

P仔, 謝謝. 本來想今晚出去睇波, 不過戲碼麻麻, 無腳.

曼聯 ...唉 , 算了吧.

慳妹
慳妹 2011/08/27 22:20:39 回覆

11:05 GMT

Aston Villa

 v 

Wolverhampton Wanderers

Villa Park

打和

Persie
Persie 2011/08/27 18:54:11 回覆
2011/08/27 18:09:36 回覆

P仔, 今晚有無波睇 ?

車仔同利物浦 ? 可惜不是同場..........

Persie
Persie 2011/08/27 04:56:07 回覆

kaka:我估小B會好鍾意。好鍾意叫我捐落底匿埋,完全唔理會我大個人點樣可以縮埋在張書底。

Persie
Persie 2011/08/27 04:50:34 回覆

超級杯巴塞2:0勝波圖。法比加斯奠定勝局。

 

他加盟巴塞短短時間捧左三隻杯,唉!唉!唉!

 

chanreborn:我們的一組,不如A組般的死亡之組,但亦不可說容易!好處是我們對這三隊都非常熟路,知己知彼。

2011/08/27 01:10:20 回覆

到, 我仲做緊前幾日凡功課, 佢由先前18XXM 的暫時最高7日沽空回落至14XXM,

本來沽空回落是平倉績象, 但昨今都上了沽空榜1 及2 位,

所以第1 目標價值3.6 , 第2 @3.44 .

我0既PALN 就係以上兩個位或破17000點再入, 繼續一注長短棍.

但以上策略, 可不合坐重貨朋友, 重貨仍以換CASH 為上算.

前幾期I-MONEY 已指出與彊屍同行, 這星期陸SIR也用了彊屍2 字,

正如08年的海嘯, 非當時發生, 而是一早已知, 大戶拖住出哂貨,

滯後爆煲的, 所以細膽的狐狸, 仍以小心為上, 發大達實無狐狸份.

soho*
soho* 2011/08/26 23:48:02 回覆

今個月已過了19個交易日, 當中有15次恒指與adr升跌同步, 只有4次不同步, 就好似今日恒指幾度倒升我都唔信, 因為adr收跌, 同步機會高達八成, 加上權重股表現欠佳, 外圍全是利淡消息, 所以我掛牌沽貨時就唔敢太進取, 調低了出貨價.

今年恒指高位是4月8日的24468點, 而8月9日的低位是18868點, 4個月累計下跌5600點, 奧賣桔! 仲唔信係股災? 今年的底部還未出現呢! 睇分析話當年雷曼股災, 6個星期跌了超過9千點, 今次係18個星期跌了5600點, 陰陰跌, 一級級落, 人人扮蟹, 輸死冇命賠, 歷史正在重演? 大桔利是! 吐口水講過.

在這危急存亡之秋大家分享一下倉位既情況係好事, 可以互相參考, 從而檢討自己的出入市策略.

感謝各位無私的分享!

kaka, 港鐵走勢有時會跟地產股, 我在港鐵除凈前已沽貨, 據我觀察所得, 股份除凈後大多數會碌落山, 所以趁除凈前炒高就要走貨, 以免得不償失, 另外要留意就係除凈後的股價, 呢個價位係好難再升穿, 如果能上破並企穩代表呢隻股份轉強.

匯控除凈後的股價是 $68.398, 港鐵是 $26.25

寶寶狐, 農行近排成日上五大沽空榜, 我一直諗唔明, 原來係有春江鴨, 大鱷收風真係叻, 大行好似唔 like 佢既業績啵! 你點睇?

蕃茄
蕃茄 2011/08/26 22:24:39 回覆

Hello, 各位晚上好,

食飽飯, 等住睇今晚阿伯南克做 Show, 呢兩日再轉 左d 股票基金入貨幣基金, 現金按計劃增加到大約 60%, 對我黎講係一個 令我夠安心嘅水平. 對住現仍持有的, 歷史市盈率得7,8倍, 而今年預期有至少 20多 %利潤增長的公司股票, 真的沽唔落手. {#icons_dog6}

轉會市場大門重有5日便關上, 雲加你重係度左計右計 ? 快D出手掃貨啦, 激死. 時間越小, d 賣方越吊高黎賣.

幪面馬仔
幪面馬仔 2011/08/26 22:20:52 回覆

2011/08/26 12:26:28 回覆

ka ka 炒股係豬頭丙,住半山獨立屋發夢就最醒!

連 66 ipo 都賣清,依家日日等運到!

等!寂寞到夜深......

 

 

2011/08/26 11:57:34 回覆

小強識潛水入屋是裝修師父話過我知的,

依家好少人會用水洗廚房和浴室地下,多數只用地拖抹幾下就算,

所以去水位的喉管常處於冇水狀態,

小強係可以潛過一d 水渠位經去水位入屋,

世上要數最好生養嘅一定係小強,一但佢哋落地生根、開枝散葉你就頭痕。

我初時都 O 曬咀唔信小強咁醒識游水,後來我睇到 Now 嘅 生物台講小強,

原來真係有 d 品種嘅小強係識游水同潛水咖!

2011/08/26 11:24:58 回覆

花姐好介紹,persie 可以買個防蚊罩同小 B 在家玩露營啝!我估小 B 一定會好鍾意。

花姐
花姐 2011/08/26 08:04:47 回覆

SOHO,一句甜心又讓我緬懷昔日談股豪情,

可惜花姐技不如豪妹妹,只有急流勇退,

保住老本,可惜基金仲未斬纜,算啦,萬一個市有朝重上升軋,

都有少少野係手,如果真係有住橋底的一天,咪當去郊外露營,

台灣有一種小型防蚊罩,好似我既童年時代,未有電冰箱,

食未完飯菜用此透氣罩蓋住,第二天再食,

只不過防蚊罩有一個人的長度,不用時收起如傘般不佔地方,

可放沙梳化下面,如有需要,我幫忙訂購,電話20131454!!!!!!

{#10.jpg}

chanreborn
chanreborn 2011/08/26 00:41:44 回覆

 GROUP A
Bayern Munich
Villarreal
Manchester City
Napoli

GROUP B
Inter Milan
CSKA Moscow
Lille
Trabzonspor

GROUP C
Manchester United
Benfica
Basle
Otelul Galati

GROUP D
Real Madrid
Lyon
Ajax
Dinamo Zagreb

GROUP E
Chelsea
Valencia
Bayer Leverkusen
Genk

GROUP F
Arsenal
Marseille
Olympiakos
Borussia Dortmund

GROUP G
Porto
Shakhtar Donetsk
Zenit St Petersburg
APOEL

GROUP H
Barcelona
AC Milan
BATE
Viktoria Plzen

soho*
soho* 2011/08/26 00:30:12 回覆

舅父仔, 睇下全球股市過去一個月既表現就知投資者對阿伯係冇乜期望, 基金全面洗倉走鬼, 要錢唔要貨, 其實市場一直都當冇QE3來炒, 係向下炒, 所以而家話冇QE3都唔算驚嚇, 過去幾日淡友唔怕一萬最怕萬一, 所以平下淡倉, 全球股市才可以彈番少少, 另外亦由於股市已跌至低位, 淡友亦唔敢去到咁盡, 收斂一下D沽盤, 其實股市向下勢頭並沒有改變, 係一級級落, 一彈就散, 沽壓沉重, 但美股方面陸 Sir 就認為已見底.

美國經濟非常疲弱, 難道阿伯真係乜都唔做? 點都要推出一些刺激經濟的措施, 奧巴馬近日都有同畢菲特傾過挽救經濟的問題, 阿伯放風只係想冷卻市場, 提醒大家不應有過份憧憬, 咪以為會有大驚喜, 但唔表示乜都冇.

假如股市因憧憬QE3而預先大幅炒高我仲驚, 歐美股市過去幾日叫做炒過下 QE3, 但港股就冇乜炒過喇! 其實我唔鍾意QE3扭曲了股市, 坊間大部份分析都反對出QE3, 長痛不如短痛, 冇仲好啦! 如果確定冇QE3我真係要拍掌叫好, 打QE嗎啡針根本對實體經濟冇乜幫助, 反而推高了通脹, QE只係益左炒家.

擔心股市碌落去? 自從見識過恒指單日跌1600點, 我已經麻木了, 每日上落幾百點濕濕碎啦! 我估大鱷今個月會死守19000, 力撐19500黎轉倉及結算, 但隨後就會跌穿18868點, 我會繼續入市炒波幅, 我要大鱷還番6000蚊俾我.

監察港交所.匯控.中移.國壽.和黃.工中建.中海油.中石油就可以睇到港股的強弱, 建行死守 $5 力撐去 $5.3 樓上來配股, 假假地都算有幫手撐住大市, 但要留意下周一美銀手上的建行到期解禁, 聽講會沽5%貨, 而前面所講既股份當中只得中移有表現, 但在高位已見阻力, 在中移上升期間, 亦累積了不少沽空盤, 近日港股沖高相信是受了期指轉倉所影響, 十次有九次港股都係月尾就夾硬抽上去轉倉, 唔理外圍既壞消息, 另外今日港股反彈未獲大成交配合, 升得好勉強, 不過國指比恒指強, 港股整體沽空亦縮減, 算係不幸中之大幸. 

Persie
Persie 2011/08/25 23:22:36 回覆

soho:越來越唔似有QE3呢!究竟聽日伯仔會講d呢?個市會再碌落去嗎?

Persie
Persie 2011/08/25 23:19:11 回覆

kaka講強強都浪漫過人,強強識得潛過去水位,好似楊過小龍女潛游返入古墓,嘻嘻。

Persie
Persie 2011/08/25 23:18:15 回覆

Yes chanreborn, we deserved it.  So let’s see who we will play in the group stage.

 

Nasri hinted that it was Vieira’s influence that he left for City, do you believe him? I think it is a big piece of crap trying to hide his greed for the big pay cheque and “less working hours” as he is due to be able to spend more time on the bench.  Not even a “thank you” to Wenger but I feel he owes him a lot.

 

Tony Adams wanders around but doesn’t seem to have the intention to go back to Arsenal for youth training work.  Vieira took the youth football development post in Man City but not Arsenal … why is that?

 

Ok we still have a few days.  Wenger please take action immediately !!!!!.

soho*
soho* 2011/08/25 22:53:28 回覆

花姐甜心, 好掛住你呀! 今晚有緣相聚於此, 幸甚!

班大鱷好鬼狼死呀! 我輸到瞓天橋底就一定要安裝磁力蚊網喇! 瞓係紙皮箱裡面加埋磁力蚊網當門簾就萬無一失喇!

富貴靚太 kaka 住係半山獨立屋豪宅, 就梗係要安裝磁力蚊網啦!

老美放風話冇 QE3, 好呀! 等大家有心理準備仲好呀! 升定黎等仲大鑊!

幪面馬仔
幪面馬仔 2011/08/25 22:53:04 回覆

花姐  {#icons_panda2}

花姐
花姐 2011/08/25 22:50:01 回覆

kaka:磁力蚊網住村屋人人都一定安裝,否則俾蚊狂釘,市區 較少人採用!

 

chanreborn
chanreborn 2011/08/25 22:46:04 回覆

chairman , thanks very much.. hi persie , we are too good to play Europa league (lets Spurs do it) and fully deserved to play Champion league..

http://player.arsenal.com/matches/172708/udinese-v-arsenal?tab=arsenalplayer

soho*
soho* 2011/08/25 22:23:47 回覆

ka ka = 強強剋星

// 原來強強能飛能走也能游 //

識游水的強強? 未見過呀! 呢種生物真係天下無敵呀!

磁力蚊網, 有得諗, 就等我沽貨套現去買啦!

 

花姐, 豪丙係斷估專家就真! 多謝你的鼓勵! {#icono_85}

好耐之前我對壽仔仍有點憐憫之心, 捧下場炒下反彈, 但後來壽仔出左第一季業績後我已經判左佢死刑, 評級係 [ 沽出 ], 我仲話要將班冇鬼用既管理層拎去打靶, 但係d大行同財演為左托住黎出貨, 過去幾個月仍推介買入, 到今時今日壽仔出埋第二季業績, 紙係包唔住火才大叫走鬼, 真係陰毒!

我近排成日話炒跌到殘既內銀, 真係好得咖! 我從來未試過炒咁多隻內銀股, 八隻內銀輪住炒, 執少少就走, 平靚正! 我一直都話 $3 樓下買中行, 陸 Sir 近排都不斷推介, 證明我唔係亂講咖!

今日掛牌沽招行真係激屎我, 話說晨早掛 $16 出貨, 等左成日都出唔到, 見港股升市但成交唔配合, 斷估都係托住大市黎轉倉, 唔係真升, 我立定決心今日一定要沽到貨, 所以拿拿臨改 $15.94沽出了, 點鬼知轉頭就飆左上 $16.02, 真係玩死我.

soho*
soho* 2011/08/25 22:21:56 回覆

My dream house!

剛成交的駿景園為中層全沙田馬場景單位,面積1206呎,以835萬元成交,原業主於1997年以1065萬元購入,是次轉售賬面蝕230萬元,蝕22%

呢個業主真係好屎, 持貨多年的優質盤都要蝕讓, 出貨入貨時機都好差. 
 

慳妹
慳妹 2011/08/25 21:57:44 回覆

舅父仔:現在的新樓建築面積 1,300 呎,實用得番 9xx 呎,喊得一句句;實用率高嘅舊式大廈,加上樓底高,真係好得人鍾意。

2011/08/25 18:08:33 回覆

Soho,

如果唔想再有大大大強非法入境,最好方法是斷佢進入你家的路。

大大大強多數是從窗口進入,只要全屋窗口也裝上蚊網,大大大強就無路可入。

我家自從安裝了磁力蚊網後,冇蚊冇飛蟲也冇大大大強喇!

磁力蚊網無需鑽孔,一貼就掂,磁力永久,小強拜拜!

http://www.mosquitoHk.com/

原來強強能飛能走也能游,大門口、廚房和浴室的地下去水位是小強非法入境常用之路,

所以每星期也需要在這些地方噴殺蟲水噢!

花姐
花姐 2011/08/25 07:34:26 回覆

SOHO你都好鎮靜,面臨惡霸都可臨危不亂,猶如股市崩盤你仍可賺錢,

成功人仕必備的分析能力你都擁有,大大強真係唔識屎,進入富豪

搗亂,下場就係摔死街頭。豪丙依家係人人敬仰的分析專家,

再唔啋花姐呢!我真係自取其辱!

慳妹
慳妹 2011/08/25 07:34:09 回覆

Arsenal advanced!

Congratulation!

Persie
Persie 2011/08/25 05:02:24 回覆

番茄:我同你一樣在吼航運股,不過我的心頭愛是東方海外#316,我心想,如果它跌破$30,會是我心目中的價值投資區,不過它始終沒跌破,但我會繼續耐心等待。

Persie
Persie 2011/08/25 04:53:33 回覆

Szczesny, my man!

 

Great penalty save.  Well done!

 

Arsenal advanced!

 

Di Natale有齊一切10號仔的qualities別看他肥肥躉躉的樣子,他傳射頭球都精湛。明明見他34分鐘說受傷要換,但點解可以打足全場架?上半場那個越位入球,是第一時間的施射,非常精彩。他入波的頭槌,聰明乖巧絕頂。他真的非常好波,我好欣賞。不過我更欣賞就是救出他12碼的舒捷斯尼。年紀輕輕的他,像一座塔的穩立,不懼於Di Natale的霸氣,不受那滿場哨子聲影響,雙眼緊盯在球上,成功作出一記生死攸關的撲救。這一球,已奠定了他的正選位置。

 

這個美妙撲救,亦是阿仙奴過關的動力。

 

我對球證今場的執法不滿意,我認為是水準之下。

蕃茄
蕃茄 2011/08/25 01:07:48 回覆

我組合嘅現金水平目標係-- 星期五收市前, 現金水平去到 60%.,

如果有比市場預期更大規模的 QE推出,>10000億? 就追加 10-20%短炒. 如向下插, 就由穿 18000點開始分多幾注慢慢儲吓貨---2828,002,823等, 預備長期戰爭收d息, 等3幾年.( 而家講就好似好有計劃, 但到時如果見個市真係江河日下, 跌多4,5千點, 重有無心理質素去儲貨呢? 真是到時先會知道. {#icons_cat9} )

另外, 睇左陶冬個Blog後, 開始留意緊隻中海發展(1138), --中國沿海乾散貨航運業的龍頭, , 中國沿海散貨運價指數 (CCBFI) 09年 中 報 1,025.時, 股價是 $9.x, PB 1.x倍, 現在 (CCBFI) 巳去到 1300, 但股價反而只有 $5.6, PB 0.7倍, 是現在市場太恐慌了嗎? 買些少等一年半載, 呢隻週期航運股值博率應該幾高.

瀏覽更多回應 正在載入...
user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。