曹仁超股海戒條。

2016/02/28 21:51:58 網誌分類: 經濟
28 Feb

曹仁超投資戒條

 

一、無論情況如何緊記溝上唔溝落。

 

二、股票市場系賺錢地方,因此絕對要跟紅頂白而非鋤強扶弱,幾時都應吸納強勢股,沽出弱勢股。

 

三、持有蝕本股不放有兩大損失: A、股價上既損失,B、失去將資金投資其它項目既損失。因此絕對要止蝕。

 

四、股市唔係低價買入高價賣出既地方 ( 冇人做得到 ),應該高價買入更高價賣出,因此宜高追不宜趁低買入。

 

五、牛市中錯失獲利機會冇有怕,因為下一浪更高 ; 熊市中寧可賺少D, 亦不應太遲離市。

 

六、股市表現可能同自己想法背馳好耐,所以淡市莫估底,旺市莫估頂。

 

七、第一次出現裂口上升時不妨買入,如出現制裂回落係時候離開。

 

八、旺市時不妨膽大D, 因為形勢在我,淡市時少玩,因為?仔浸死人。

 

九、投資成功先了解基本因素,再利用技術分析決定買賣時機,只識技術分析唔了解基本因素者,只係花拳繡腿 ( 睇得但唔打得 ) 。

 

十、升市將盡小心“單日轉向”或“單周轉向”走勢,通常幾有用。最簡單的技術分析最有用,太複雜的技術分析只係用黎嚇初學者。

 

十一、 了解群眾心理亦十分有用,因群眾常常睇錯市。

 

十二、止蝕唔止賺,通常賣出之後股價才大升,我地少賺 50% 或以上。獲利回吐易,止蝕賣出難,只有克服上述心理,才能在股市立足。

回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

Him wong
Him wong 2020/02/07
@k98m...

有沒有聯絡方法,如微信、whatapp

我的微信saiyasat

k98m
k98m 2020/01/24

有,你要解盤?

Eric Lau
Eric Lau 2020/01/17

我都想問有沒有紫微解盤服務。

Abc
Abc 2019/09/11

今日睇好難樂觀