邱晴 - 從營養角度針對「熱氣」|營爆生活

2023/10/12 02:59:57 網誌分類: 生活
12 Oct
        

身為營養師,經常會收到各種問題,亦作好隨時被考查的準備。曾被問到有關「熱氣」的飲食建議,卻因外國沒有此概念,而修讀營養學期間亦沒有涵蓋,所以當時不太懂得回應。但想深一層,從西方角度也有相應的病理,那就是炎症反應。

大家經常會將生痱滋、暗瘡、喉嚨痛等與「熱氣」聯繫一起,而其實這些狀況都反映身體正在發生炎症。有趣的是,有專家研究了黃芩、黃連、金銀花等清熱降火類中藥,發現其中含多種活性成分,可透過不同機制於體內抗炎,如抑制分泌炎性細胞因子(inflammatory cytokines)及阻斷發炎訊息傳遞,從而減少炎症形成。此研究有助解釋這些藥材功效背後的原理。

從營養師角度出發,針對炎症的營養素包括奧米加-3脂肪酸、維生素C及多酚(polyphenol),而建議可多加入日常飲食中的豐富來源包括三文魚、沙甸魚、橄欖油、番茄、草莓、藍莓、綠葉蔬菜如菠菜等。順帶一提,營養素攝取不足是引致痱滋的誘因之一,特別是維他命B可幫助瘉合速度及減少復發機會。

邱晴

邱晴 - 從營養角度針對「熱氣」|營爆生活
 邱晴 - 從營養角度針對「熱氣」|營爆生活 
回應 (0)
我要發表
user

網誌分類

最新回應

N
N 2019/08/28

過量鈉質會令血壓上升,真的嗎﹖我都去過瑞士,啲嘢真係非常咸,無錯。但瑞士人真係心臟病高咩﹖

如果你啲營養師唔知道的話,去睇吓你地最追捧既Ancel Keys七國研究既事實,佢研究咗廿幾個國家,而瑞士就係其中一個高脂但低心臟病率既國家囉(不過佢只cherry pick咗七個符合佢假設既國家)

講到尾,高脂同高盬根本就唔會導致心血管問題,講完